اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

بهره‌برداری از مجموعه رفاهی ـ اقامتی شهرداری قزوین در مشهد

شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین در راستای رفاه حال کارکنان خود و اسکان مناسب برای آنها اقدام به خرید و بهره‌برداری از یک مجموعه رفاهی ـ اقامتی در مشهد‌ مقدس کرده است.

بهره‌برداری از مجموعه رفاهی ـ اقامتی شهرداری قزوین در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی بیان کرد: شهرداری قزوین به منظور رفاه حال کارکنان خود و اسکان مناسب برای آنها در سفرهای زیارتی به بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) نسبت به خرید یک مجموعه رفاهی ـ اقامتی مجهز و مناسب در مشهد مقدس اقدام کرده است.

وی با اشاره به خرید و تحویل این زائرسرا به کارمندان ابراز داشت: از این پس این زائران بدون دغدغه اسکان می‌‌توانند عازم سفر زیارتی و معنوی مشهد مقدس شوند و از امکانات این مجموعه رفاهی و اقامتی استفاده کنند.

وی بیان کرد: این موضوع باید از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار می‌گرفت تا کارکنان برای اسکان در این شهر زیارتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

نصرتی در ادامه افزود: مجموعه شهرداری قزوین در بخش ارایه خدمات به کارکنان در این زمینه به صورت استیجاری اقدام می‌کرد، که بعد از بررسی مجدد و تصمیمات گرفته شده این مشکل با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر مرتفع شد.

شهردار قزوین با اشاره به موقعیت مکانی این هتل آپارتمان توضیح داد: موقعیت مکانی این مجموعه از هر نظر شایسته کارکنان و خانواده‌های آنان است و این مجموعه در خیابان تهران در محدوده قصر طلایی و در یکی از مسیرهای اصلی حرم رضوی قرار دارد.

نصرتی با بیان اینکه این مجموعه از امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار است، افزود: ظرفیت این مجموعه 20 واحد آپارتمان است که همزمان 20 خانواده می‌توانند به نحو شایسته در آن اقامت کنند.

وی ابراز داشت: در راستای رفاه حال کارکنان شهرداری قزوین از 20 اسفند ماه سال گذشته، همکاران ما قادر به استفاده از امکانات این هتل آپارتمان شده‌اند.

انتهای پیام/77012/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول