اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

خدایی: 68 هزار زائر اماکن متبرکه فردوس را زیارت کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 67 هزار و 887 نفر در اماکن متبرکه فردوس حضور یافتند.

خدایی: 68 هزار زائر اماکن متبرکه فردوس را زیارت کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با تعداد زائران در بقاع متبرکه فردوس اظهار کرد: تعداد 67 هزار و 887 زائر از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون اماکن زیارتی این شهرستان را زیارت کردند.

وی از اسکان 10 هزار و 350 نفر در اماکن متبرکه این شهرستان خبر داد و افزود: در این اماکن متبرکه امکانات لازم برای مسافران نوروزی فراهم شده است.

حضور 8 هزار نفر در یکم فروردین در بقاع متبرکه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس با بیان اینکه امامزاده‌هایی چون سلطان کریمشاه، سلطان احمد و سلطان ابوالقاسم از امامزادگان این شهرستان هستند، اذعان داشت: امامزاده سید میرافضل، سلطان محمد و سلطان ابراهیم از دیگر امامزادگان این شهرستان هستند که پذیرای میهمانان در ایام نوروز بودند.

خدایی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری فردوس از 29 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، یادآور شد: در این روز تعداد 6 هزار و 600 نفر اماکن متبرکه این شهرستان را زیارت کردند. 

وی از حضور 8 هزار و 600 نفری در یکم ‌فروردین‌ماه سال جاری در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در روز دوم فروردین‌ماه سال جاری نیز 7 هزار و 400 نفر زائر در بقاع متبرکه فردوس حضور داشتند.

6 هزار نفر روز طبیعت را در بقاع متبرکه سپری کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس با بیان اینکه در سوم فروردین‌ماه جاری 5 هزار و 370 نفر به اماکن متبرکه فردوس آمدند، متذکر شد: همچنین در روزهای چهارم، پنجم و ششم فروردین‌ماه جاری به ترتیب 4 هزار و 685، 4 هزار و325 و 425 هزار و 575 زائر در اماکن متبرکه این شهرستان حضور یافتند.

خدایی تعداد زائران را در روزهای هفتم، هشتم و نهم فروردین‌ماه جاری به ترتیب 3 هزار و 150، 3 هزار و 490 و 5 هزار و 280 زائر عنوان کرد و ادامه داد: همچنین مجموع زائران در روزهای 10، 11 و 12 فروردین‌ماه جاری حدود 7 هزار و 540 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم روز طبیعت را در اماکن متبرکه سپری کردند، خاطر نشان کرد: در این روز 6 هزار و 100 نفر اماکن متبرکه فردوس را زیارت کردند.

انتهای پیام/69010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول