اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

نقشه سرقت با داروهای بیهوش کننده در مشهد نقش بر آب شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: دو سارق که با طرح دوستی به بهانه خرید خودرو پس از بیهوش کردن مالباخته بیش از 7 میلیون ریال از حساب عابر بانک وی برداشت کردند توسط ماموران پلیس آگاهی خراسان‌رضوی دستگیر شدند.

نقشه سرقت با داروهای بیهوش کننده در مشهد نقش بر آب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آگاهی استان خراسان رضوی اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای از کلانتری شهید رجایی مشهد مبنی بر سرقت عابر بانک فردی جوان به نام میلاد و برداشت غیرمجاز بیش از 70 میلیون ریال از کارت این فرد توسط دو نفر سارق با طرح دوستی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با دعوت از شاکی به پلیس آگاهی و گرفتن اظهارات وی تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

بیدمشکی افزود: پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی با استفاده از اندک سرنخ‌های موجود ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی موفق به شناسایی محل اختفاء متهمان شدند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان و اطمینان از حضور آنها در محل با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام سریع و غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر دلالت کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی اظهار داشت: در بازجویی به عمل آمده متهمان با مشاهده مدارک و مستندات پلیسی و مواجهه با فرد مالباخته لب به اعتراف گشودند و اظهار داشتند با طرح دوستی قبلی با فرد مالباخته وی را که ساکن یکی از استان‌های جنوبی کشور بود تشویق به خرید خودرو از مشهد کردند و سرانجام پس از ورود این فرد به مشهد با خوراندن داروی خواب‌آور او را بیهوش و با سرقت کارت‌های عابر بانک بیش از 70 میلیون ریال از کارت برداشت کردند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: پس از گرفتن اظهارات مالباخته و متهمین پرونده تکمیلی در این باره تنظیم و به عرض مقام قضایی رسیده که تعاقب ان با صدور قرار صادره متهمین روانه زندان شدند.

انتهای پیام/70006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول