اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

برگزاری اجلاس شهرداران شهرهای زیارتی جهان در آینده نزدیک

شهردار قم از برگزاری اجلاس شهرداران شهرهای زیارتی جهان در آینده نزدیک در قم خبر داد.

برگزاری اجلاس شهرداران شهرهای زیارتی جهان در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری در دیدار شهرداران پنج شهر لبنان با اشاره به برگزاری جلسات و تفاهمات متعدد با این شهرداران اظهار کرد: امیدواریم تفاهمات قبلی عملیاتی شده و در آینده نزدیک جلسه‌ای در شهر بعلبک داشته باشیم.

وی از پیشنهاد برگزاری اجلاس شهرداران شهرهای زیارتی جهان به میزبانی قم خبر داد و ابراز کرد: با تعامل و ارتباط گرفتن افراد علاقمند به زیارت و شهرهای سیاحتی مجاور می‌توانیم ارتباط خوبی از نظر رد و بدل کردن زائر با یکدیگر برقرار کنیم.

شهردار قم با اشاره به برگزاری اجلاس غرب آسیا و خاورمیانه در تهران خطاب به شهرداران شهرهای لبنان گفت: از شما و دیگر شهرداران دعوت می‌کنیم پس از برگزاری اجلاس بازدیدی از پروژه‌های شهرداری داشته باشید تا بتوانیم از تجربیات متقابل یکدیگر استفاده کنیم.

وی خواستار استمرار ارتباط قم و بعلبک شد و تصریح کرد: طبق قوانین جدید جمهوری اسلامی شیعیان خارجی که در شهرهای قم، شیراز و مشهد سرمایه‌گذاری کنند سند مالکیت به نام آنها صادر خواهد شد.

دلبری ادامه داد: در مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی نیز شهرهای زیارتی به عنوان مناطق آزاد معرفی شدند و این به آن معناست که برای ورود به این شهرها نیازی به ویزا نخواهد بود.

انتهای پیام/78001/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول