اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز سرزمین طلای سرخ

زائران در 156 زائرسرای خراسان جنوبی اسکان یافتند

156 زائرسرای شهرستان‌های بیرجند، خوسف، سربیشه و درمیان طی سه روز اخیر مملو از جمعیت بود.

زائران در 156 زائرسرای خراسان جنوبی اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بامداد امروز خبرنگاران فارس از هشت مورد از اماکن زیارتی خراسان جنوبی به ویژه شهرستان بیرجند و سربیشه به صورت همزمان بازدید کردند. زائرسراهای مزار شاه سلیمان علی(ع)، مزار بی‌بی‌نجمه خاتون(س) یا همان مزار کاهی و مزار شهدای باقریه در روزهای اخیر مملو از جمعیت بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی مسافران زیادی را پذیرایی کند.

پیش از این، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از آمادگی بقاع متبرکه استان برای اسکان زائران و مسافران نوروزی خبر داده بود؛ تعداد 350 زائرسرا و تعداد 26 سوئیت به امکانات رفاهی و بهداشتی برای پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی در سراسر استان مجهز شده‌اند.

از این تعداد 106 زائرسرا در بیرجند، خوسف و درمیان، 14 زائرسرا در بشرویه، 53 زائرسرا در قاینات، 11 زائرسرا در سرایان، 50 زائرسرا در سربیشه، 9 زائرسرا در فردوس و 107 زائرسرا در نهبندان قرار دارد که در این اماکن برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2248/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول