اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان:

دشمن به دنبال براندازی شیعه فاطمی است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال براندازی دین، اخلاق، شرف و پاکی شیعه فاطمی (س) است.

دشمن به دنبال براندازی شیعه فاطمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، آیت‌الله سید‌احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در جمع سوگواران حضرت  فاطمه (س) بخش ماهان، حضرت زهرا (س) را مظهر مهر و خشم خدا دانست و اظهار داشت: انقلاب و جبهه‌های حق علیه باطل فاطمیه را زنده کرد.

وی با بیان اینکه معنویت و کار برای رضای خدا در جبهه‌ها موج می‌زد، ابراز داشت: عملیات فتح‌المبین به واسطه رمز یا زهرا (س) پیروز شد، شهید اشرفی اصفهانی ‌فرمودند،‌ حضرت فاطمه (س) مظهر غضب خداست و وقتی ایشان به دشمنان حضرت علی (ع) فرمودند که دست از علی بردارید، وگرنه نفرینتان می‌کنم، نا‌گهان دیدند ستون‌های مسجد به لرزه درآمد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در‌ عملیات فتح‌المبین دشمن شکست سختی خورد و کمر آنها شکست.

وی عنوان کرد: امروز افرادی با انقلاب زاویه دارند و بعضی از آنها به گونه‌ای برخورد می‌کنند که گویی صاحب عزای فاطمه (س) هستند، صاحب عزای بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) این انقلاب است‌.

خاتمی تصریح کرد: این انقلاب هر چه دارد از فاطمه (س) ‌است و وقت گذاشتن در این مراسم‌ها گل سر سبد و معطر وقت‌هاست پس قدر این مراسم‌ها را بدانید‌.

وی با بیان اینکه شیعه فاطمه (س)‌ شیعه شعار نیست، ابراز داشت: دین در میان شیعه فاطمی در حاشیه زندگی قرار ندارد، بلکه متن زندگی او را تشکیل می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران افزود: دین باید در متن عرصه فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال براندازی دین، اخلاق، شرف و پاکی شیعه فاطمی است، ابراز داشت: آنها به وسیله شبکه‌های ماهواره‌ای و به صورت ماهرانه‌ به داخل خانه‌ها نفوذ می‌کنند که بنیان خانواده را آلوده کنند.

خاتمی عنوان کرد: زندگی خانواده بنیان سعادت و شقاوت جامعه را می‌سازد و جامعه تشکیل شده از همین زندگی خانواده است، اگر این خانواده پاک باشد، جامعه هم پاک است.

وی با بیان ‌تأسف از اجرای طرح نادرست و غلط تنظیم خانواده از سال 70 به بعد اذعان داشت: امروزه کلاسی در بحث تحکیم خانواده نمی‌بینیم، اما ‌جامعه با‌سوادی داریم.

خاتمی کتاب بهشت خانواده اثر‌ سید‌ جواد مصطفوی، کتاب ازدواج در اسلام نوشته مرحوم آیت‌الله مشکینی و تحکیم خانواده از حجت‌الاسلام ری‌شهری را برای مطالعه سفارش کرد و افزود: این کتاب‌ها را بخوانید و به خانه‌هایمان پر‌رنگ‌تر از همیشه رنگ دین، اخلاق و معنویت بدهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در هر گرانی قشر مستضعف‌ آسیب‌پذیر است و به آن دست از کسانی که می‌توانند به دیگران کمک کنند، توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهند وگرنه شیعه واقعی فاطمه نیستند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را باید جدی گرفت و افرادی که اصلح، ولایتمدار و خدمت به مردم را سرلوحه کارشان قرار می‌دهند و خودش را با دیگران و چیزهای بی‌ارزش معامله نمی‌کنند، انتخاب کنید.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول