اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

ذریه نبی‌اکرم (ص) توسط فاطمه (س) ادامه یافت

امام جمعه موقت ارومیه گفت: ذریه نبی اکرم (ص) توسط حضرت فاطمه (س) ادامه یافته است لیکن همین موضوع کافی است که به جایگاه این بانوی بزرگوار در عالم انسانی پی ببریم.

ذریه نبی‌اکرم (ص) توسط فاطمه (س) ادامه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) حلقه اتصال امامت و نبوت قلمداد می‌شوند بنابراین باید برای شناخت ایشان گام برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر بانوان باید مردان نیز حضرت فاطمه (س) را برای خود الگو قرار دهند، افزود: این بانوی فرهیخته و بلندمرتبه از هر جهت انسان کاملی بودند که باید ابعاد زندگی ایشان را مورد بررسی قرار داده و ایشان را به جهانیان بشناسانیم.

فخری بیان داشت: مقام معظم رهبری با لحاظ موقعیت کنونی با توجه به اینکه ملت ایران اسلامی در سال جاری به انتخاب‌های مهم و سرنوشت‌سازی دست می‌زنند عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی را برای سال 1392 برگزیده‌اند بنابراین باید در راستای ایجاد اتحاد و همدلی گام برداشته شود تا منویات ایشان تحقق پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی جز با اتحاد و همدلی محقق نمی‌شود، افزود: ملت ایران اسلامی در طول سال‌های گذشته نهایت تلاش خود را کرده‌اند که کشورمان از نظر علمی، صنعتی، پژوهشی به طور روزافزون رشد پیدا کند به طوری که در سال جاری با گام‌های بلندتر و پرتوان‌تری در این راستا حرکت می‌کنند تا دستاوردهای بیشتری در حوزه‌های گوناگون کسب شود.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به پایداری ملت ایران در مقابل ایادی استکبار جهانی، افزود: دشمنان انقلاب و نظام با اعمال فشارهای مختلف به دنبال این هدف بودند که ملت ما از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روی‌گردان شوند حال آنکه از این موضوع غافل هستند که ملت ایران اسلامی در 12 فروردین سال 1358 به صورت داوطلبانه و از صمیم قلب به استقرار نظام اسلامی رای دادند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول