اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

فرزندانمان را با الگوبرداری از شخصیت حضرت فاطمه (س) تربیت کنیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: فرزندانمان را با الگوبرداری از شخصیت حضرت فاطمه (س) تربیت کنیم و ابعاد شخصیت حضرت فاطمه (س) را مورد توجه قرار دهیم.

فرزندانمان را با الگوبرداری از شخصیت حضرت فاطمه (س) تربیت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: باید ابعاد شخصیت حضرت فاطمه (س) را مورد توجه قرار دهیم و دفاع از ولایت که توسط حضرت زهرا (س) انجام گرفت را بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسمات در ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، ادامه داد: وظیفه بسیار سنگین تربیت فرزند برعهده والدین است و نباید از این امر مهم غفلت شود.

خطیب جمعه کرمانشاه به تربیت اسلامی فرزندان در خانه، مدرسه و دانشگاه بر اساس دستورات دین اسلام تاکید کرد و اسلام را دین کامل و نجات‌بخش توصیف کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب درباره سبک زندگی اسلامی، تصریح کرد: باید به فرمایشات رهبری توجه کنیم و الگوهای ارزشمندی داریم که با الگوبرداری از زندگی این افراد می‌توانیم به نتایج مفیدی برسیم.

علما خاطر نشان کرد: پیامبر (ص) می‌فرمایند: فاطمه (س)، سید و بزرگ زنان عالم است و باید با الگوبرداری از شخصیت حضرت فاطمه (س)، زندگی سعادت‌مندی برای خود رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرزند فاطمه (س) است که اثرات بسیار ارزشمندی به‌ جا گذاشت و این به‌خاطر این است که موقعیت حضرت فاطمه (س) معرفی شود.

علما ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) را نمونه اعلام کرد و بیان داشت: همه باید از رفتار حضرت فاطمه (س) الگوبرداری کنند.

*ارتش تا ظهور امام زمان (عج) در خدمت اسلام است

وی با تقدیر از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: ارتش از ابتدای انقلاب با امام (ره) بیعت کرد و تا ظهور مهدی موعود (عج) در خدمت اسلام است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حادثه تلخ زلزله بوشهر، افزود: از خداوند متعال برای داغ‌دیدگان این حادثه صبر و برای از دست‌رفتگان رحمت خواستاریم و همه ما وظیفه داریم، به این هموطنان یاری برسانیم.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول