اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت عاشقان ثارالله بنک:

حضرت فاطمه (س) الگوی زندگی زنان و دختران ما است

مسئول هیئت عاشقان ثارالله گفت: زنان و دختران باید با الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، نسبت به گسترش فرهنگ فاطمی اهتمام ورزند.

حضرت فاطمه (س) الگوی زندگی زنان و دختران ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در نشست هیئات مذهبی شهرستان کنگان اظهار داشت: مشارکت مردمی در برنامه‌های مذهبی در شهر ساحلی بنک بسیار خوب بوده است.

وی از برگزاری سوگواره حضرت فاطمه (س) در شهر ساحلی بنک خبر داد و افزود: مراسمات سوگواری و برنامه‌های متناسب با ایام فاطمیه در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) در این شهر برگزار می‌شود.

مسئول هیئت عاشقان ثارالله بنک خاطر نشان کرد: مراسم سوگواری با دعوت از حجت‌الاسلام محمد محمودی، روحانی اعزامی از قم و با مداحی حسین اندیک در این مسجد برگزار می‌شود.

ابراهیمی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های مذهبی از اولویت‌های مسئولان تبلیغات اسلامی است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

روحانی مستقر در کنگان نیز اظهار داشت: مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان با همکاری هیئات مذهبی و مردم در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام یدالله بحرانی‌زاده افزود: زنان و دختران باید با الگوبرداری از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، نسبت به گسترش فرهنگ فاطمی اهتمام ورزند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در کنگان در فروردین امسال گفت: برگزاری مراسم روضه‌خوانی، همکاری در نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و مرثیه‌سرایی همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم به مدت یک هفته، آماده‌سازی و تبلیغ برای شرکت گسترده مردم در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و برگزاری مسابقات احکام از جمله این برنامه‌هاست.

بحرانی‌زاده ابراز داشت: رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان، همکاری با ادارات و نهادهای فرهنگی و ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول‌الله(ص)، برگزاری جلسات تفسیر و پاسخ به پرسش‌ها و شبهات نیز از اهم این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/2451/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول