اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صحنه:

دفاع از ولایت بزرگترین پیام زندگی فاطمه زهرا(س) است

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: دفاع از ولایت بزرگترین پیام زندگی فاطمه زهرا(س) برای ایرانیان و مسلمانان است.

دفاع از ولایت بزرگترین پیام زندگی فاطمه زهرا(س) است

حجت‌الاسلام احمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س)، تنها بانوی معصوم در اهل‌بیت است، ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) با اینکه عمر کوتاهی داشتند ولی صحنه‌های ماندگار برای رفتارهای دینی از خود به جای گذاشته‌اند.

زارعی زندگی این بانوی بزرگوار در زمینه‌های ازدواج، رفتار اجتماعی و حوزه سیاسی را الگویی برای جهانیان و به خصوص زنان دانست و ادامه داد: دفاع از ولایت بزرگترین درسی است که مسلمانان می‌توانند از فاطمه زهرا(س) بگیرند، چرا که این بانوی بزرگوار در روزگاری که هیچ مردی شهامت دفاع را نداشت، به دفاع از حضرت علی(ع) برخاست.

وی با بیان این مطلب که شرکت در مراسم عزاداری اهل‌بیت(ع) عاملی برای پاکی قلوب و تهذیب‌نفس در عزاداران است، ادامه داد: فلسفه عزاداری در معنای واقعی و جاری‌ شدن اشک برای اهل‌بیت، موجب صفای قلب می‌شود.

امام جمعه شهرستان صحنه، پایین آوردن توقعات را مهم‌ترین درسی دانست که زنان جامعه می‌توانند از فاطمه زهرا(س)بگیرند و از دختران و زنان خواست که در حوزه رفتاری خود را به بانوی دو عالم شبیه سازند.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول