اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قزوین:

بوستان‌های فاقد ست ورزشی قزوین تجهیز می‌شوند

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قزوین گفت: تجهیز بوستان‌های فاقد وسیله‌های ورزشی قزوین به ست‌های مختلف که 20 درصد بوستان‌های فعلی را شامل می‌شود با یک میلیارد ریال هزینه در سال‌ جاری صورت می‌گیرد.

بوستان‌های فاقد ست ورزشی قزوین تجهیز می‌شوند

سعید وزیری‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در سال 92 و در راستای همگانی کردن امر ورزش و تجهیز بوستان‌های شهر قزوین به وسایل ورزشی با اعتباری معادل یک میلیارد ریال، بوستان‌هایی که به ست ورزشی تجهیز نشده‌اند، به این وسایل مجهز خواهند شد.

وی افزود: در راستای ادامه تجهیز بوستان‌های شهر به وسایل ورزشی و ترغیب شهروندان به انجام ورزش برای افزایش شادابی و نشاط در جامعه عملکرد فوق در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قزوین، بهره‌مندی رایگان عموم مردم از این ست‌های ورزشی را در راستای تحقق سیاست‌ها و چشم‌اندازهای سازمان متبوع خود عنوان کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: خرید ست‌های مختلف ورزشی، نصب میز پینگ‌پنگ، شطرنج، نصب وسایل ورزشی برای نوجوانان همانند ابزارهای کوهنوردی و دیگر موارد در دستور کار سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قزوین قرار می‌گیرد.

وزیری‌نژاد اظهار داشت: در سال گذشته سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قزوین با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان نسبت به تجهیز بوستان‌های سطح شهر به ست‌های مختلف ورزشی و یا تعمیر آن‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: 80 درصد بوستان‌های شهر قزوین با وسعتی افزون بر دو هزار متر مربع از این وسایل ورزشی بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول در پایان عنوان کرد: توسعه امر ورزش در شهر و ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی با تحقق برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محقق می‌شود که در راستای انجام اقدامات سخت‌افزاری بوستان‌های شهر به ست‌های ورزشی تجهیز می‌شوند.

انتهای پیام/2667/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول