اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تاکستان خبر داد

اجرای طرح تجمیع کاربری زمین‌های ورزشی تاکستان

عضو شورای شهر تاکستان از آغاز بررسی برای تجمیع کاربری زمین‌های ورزشی سطح شهر تاکستان خبر داد.

اجرای طرح تجمیع کاربری زمین‌های ورزشی تاکستان

شهرام رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی از سوی شورای شهر تاکستان اظهار داشت: سومین دوره مسابقات فوتبال کارکنان و کارمندان شهرداری تاکستان طی روز‌های گذشته با قهرمانی تیم ماشین‌آلات شهرداری تاکستان به پایان رسید.

عضو شورای شهر تاکستان افزود: در سومین دوره مسابقات فوتبال شهرداری تاکستان هشت تیم حضور داشتند و این مسابقات با همکاری واحد فرهنگی ورزشی شهرداری تاکستان برگزار شد.

وی با اشاره به تخصیص زمین از سوی شورای شهر تاکستان برای ساخت و بهره‌برداری از هتل ورزش شهر تاکستان عنوان کرد: همچنین در راستای تجمیع کاربری زمین‌های ورزشی سطح شهر تاکستان دیداری از سوی شورای شهر تاکستان با مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین صورت گرفته و نتیجه این دیدار موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان با طرح مذکور بوده است.

رحمانی با اشاره به ساخت فیلم مستند قهرمانان ورزشی از سوی کمیسیون ورزشی شورای شهر تاکستان بیان کرد: کار ساخت مستند قهرمانان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان در اردیبهشت‌‌ ماه 92 کلید می‌خورد.

وی با بیان اینکه کمیسیون ورزشی شورای شهر تاکنون در مقاطع مختلف به هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران به صورت موردی کمک‌های نقدی پرداخت کرده است، اذعان داشت: البته نظر اینجانب به برگزاری مراسم بزرگ و جامع تجلیل از ورزشکاران تاکستانی بوده است که متأسفانه به علت مخالفت برخی از اعضای شورای شهر این پیشنهاد شکل اجرایی نگرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 10 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختی ورزش در تاکستان اعتبار از سوی شورای شهر تخصیص یافته است، ابراز داشت: احداث زمین چمن در یکی از محله‌های شهر تاکستان، اختصاص پنج هزار متر مربع زمین برای احداث سالن تیراندازی و نیز توزیع سالیانه وسایل ورزشی مانند توپ و تیر دروازه از فعالیت‌های محوری کمیسیون ورزشی شورای شهر تاکستان بوده است.

انتهای پیام/77005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول