اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران تاکستان اعلام کرد

اجرای طرح استعدادیابی ورزشی در تاکستان

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان تاکستان از اجرای طرح استعداد‌یابی ورزشی سنین هشت تا 11 سال در مدارس این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی ورزشی در تاکستان

علی بیگدلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه مسابقات ورزشی بسیج به صورت مرحله‌ای از سطح پایگاه‌های مقاومت آغاز شده و تا سطوح بالاتر‌ تداوم می‌یابد، اظهار داشت: 16 رشته ورزشی شامل: فوتبال، ووشو، دفاع شخصی، تکواندو، فوتسال، بوکس و رشته‌های دیگر در بسیج ورزشکاران شهرستان تاکستان فعال است.

مسئول بسیج ورزشکاران تاکستان با اشاره به قهرمانی تیم دفاع شخصی تاکستان در مسابقات قهرمانان آسیایی و همچنین موفقیت‌های تیم کشتی این شهرستان افزود: فرامرز طاهرخانی از جمله کشتی‌گیران تاکستانی است که در مسابقات کشتی سال 91 رتبه دوم کشوری را به دست آورده است.

وی ادامه داد: همچنین ورزشکاران تاکستانی در سال جاری در رشته‌های تیر و کمان مقام نخست کشوری در کاراته حمید‌رضا رحمانی نایب قهرمان کشوری و در بوکس نیز مقام‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه گروه‌های رزمی در تاکستان با عنوان گروه‌های رزمی دفاع شخصی حامیان ولایت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تمرینات این گروه‌ها با هدف بالا بردن آمادگی جسمانی دسته‌های واکنش سریع برگزار می‌شود.

بیگدلی با اشاره به پیگیری طرح پایگاه قهرمانی به منظور استعداد‌یابی سنین هشت تا 11 سال عنوان کرد: در این طرح دانش‌آموزان سنین هشت تا 11 سال از نظر علمی پیکرسنجی شده و نفرات گزینش شده در مدرسه در رشته‌های ورزشی تمرین داده شده و در نهایت در مسابقات استعداد‌یابی کشوری حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه تربیت ورزشکاران با اخلاق در بسیج ورزشکاران دنبال می‌شود، عنوان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشکار بسیجی از برنامه‌های بسیج ورزشکاران بوده و طی روز‌های گذشته نیز شش ورزشکار تاکستانی در مراسم تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران استان قزوین موفق به کسب لوح و هدایای یادبود شدند.

انتهای پیام/77005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول