اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی:

فضاهای ورزشی دزفول پاسخگوی نیازها نیست

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: فضاهای ورزشی در سطح شهرستان دزفول اصلا پاسخگوی نیاز جوانان در این شهرستان نیست.

فضاهای ورزشی دزفول پاسخگوی نیازها نیست

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار اظهار کرد: نیازهای بخش کشاورزی در سطح شهرستان دزفول بیش از وضعیت موجود است و به این دلیل باید تلاش کرد تا سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه فضاهای موجود نیز مشکلات زیادی دارند، افزود: فضاهای موجود در بخش ورزشی شهرستان دزفول مشکلات زیادی دارند که مسئولان استانی باید برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

*دیدار با مسئولان استانی

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش مشکلات و رفع نیازهای موجود با مسئولان استانی به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان رایزنی‌هایی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این دیدار مدیر کل قول‌های مساعدی برای رفع نیازهای موجود در سطح شهرستان داده که امیدواریم در این باره در سال‌جاری اعتبار در نظر گرفته شود.

پاپی‌زاده با تاکید بر اینکه باید در راستای کاهش مشکلات در بخش ورزش برنامه جامعی تدوین شود، افزود: در بخش ورزش شهرستان دزفول مشکلات زیادی وجود دارد که به این دلیل باید کوشید تا با اولویت بندی در راستای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کرد.

*توجه به ورزش تنها راه کاهش مشکلات اجتماعی

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه به منظور کاهش مشکلات اجتماعی به ناچار باید به ورزش توجه شود، خاطر نشان کرد: باید در راستای کاهش مشکلات در بخش اجتماعی و بزه‌کاری به تفریح سالم و ورزش توجه بیشتری شود.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات در فضاهای ورزشی و کاهش کمبودها در این بخش می‌تواند بهترین راه‌کار برای رفع نیازها در این بخش به شمار آید.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان دزفول با داشتن 360 هزار نفر جمعیت از شهرهای پرجمعیت شمال خوزستان به شمار آید که نیازها زیادی در بخش ورزشی دارد.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول