اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش قم:

هیئت‌های ورزشی را صاحب امکانات اختصاصی می‌کنیم

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تلاش خواهیم نمود در بخش فضاهای ورزشی، هیئت‌های ورزشی را صاحب امکانات اختصاصی کنیم.

هیئت‌های ورزشی را صاحب امکانات اختصاصی می‌کنیم

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما معتقدیم باید برای حرکت در مسیر پیشرفت، امکانات و شرایط لازم برای فعالیت و کار مطلوب فراهم باشد، به همین خاطر ابتدا باید نیازهای هیئت‌ها را برآورده کرده و سپس از آنها توقع فعالیت خوب و قهرمان‌پروری داشته باشیم.

وی ادامه داد: با هدف توسعه ورزش و پاسخ‌گویی بهتر هیئت‌های ورزشی استان قم به ورزش دوستان، مقرر شد فضاهایی را که به هیئت‌های ورزشی اختصاص داده‌ایم، در صورت نیاز تجهیز و بهسازی کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه این اقدام، نظم خوبی به فعالیت‌های ورزشی استان قم خواهد داد، تاکید کرد: تلاش خواهیم نمود در بخش فضاهای ورزشی نیز هیئت‌های ورزشی را صاحب امکانات اختصاصی کنیم تا بتوانند با فراغ بال بیشتری، به امر استعدادیابی‌ و رونق ورزش بپردازند.

وی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را سال حرکت سریع‌تر ورزش قم در مسیر قهرمان‌پروری و کسب افتخار از میادین و مسابقات مهم ورزشی دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات لیگ استانی، توجه به امر آموزش نیروی انسانی متخصص، افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته، حضور موفق و منظم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور و همچنین ارائه آمار دقیق ماهانه از فعالیت‌های هیئت‌ها از جمله شاخص‌های مهمی است که در سال جدید از هیئت‌های ورزشی انتظار داریم و از آنها برنامه خواسته‌ایم.

*تقدیر از هیئت‌های برتر ورزشی با ارزیابی عملکرد سالیانه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه تقریبا بسیاری از هیئت‌های ورزشی از فضای اختصاصی برخوردار هستند، افزود: در سال‌های اخیر، بیشتر پروژه‌های ورزشی به صورت تخصصی احداث شده‌اند و در حال حاضر، هیئت‌های ورزشی اداره بسیاری از اماکن ورزشی قم را به طور مستقیم به عهده دارند و برای برگزاری مسابقات و ایجاد پایگاه قهرمانی از آنها بهره‌برداری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در استان قم بخش‌های تابعه، دارای اداره ورزش و جوانان مستقل هستند و بسیاری از روستاها از سالن ورزشی برخوردارند، اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد که طی سال‌های اخیر در حوزه توسعه زیرساخت‌ها، تلاش‌های ارزشمندی صورت گرفته است.

غیاثی از معرفی هیئت‌های ورزشی برتر استان قم و تقدیر از آنها در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: با ارزیابی دقیق عملکرد سالیانه هیئت‌های ورزشی در شاخص‌های مختلف، طی مراسمی از هیئت‌های ورزشی برتر تقدیر به عمل خواهد آمد تا با انگیزه بیشتری سال جدید را به فعالیت در راستای توسعه ورزش استان قم بپردازند.

انتهای پیام/78002/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول