اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد برگزاری مسابقات آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز:

تامین امنیت مهم‌ترین موضوع در برگزاری مسابقات ورزشی است

رئیس ستاد برگزاری مسابقات آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تامین امنیت مهم‌ترین و حساس‌ترین موضوع در برگزاری یک مسابقه ورزشی است.

تامین امنیت مهم‌ترین موضوع در برگزاری مسابقات ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، محمدعلی نصرتی افزود: در نخستین بازی خانگی تراکتورسازی تبریز در مقابل الجزیره امارات، امنیت مسابقه در حد بسیار بالایی تامین شده بود و مسابقه‌ای به این بزرگی که با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد، بدون هیچ حادثه‌ای به پایان رسید.

وی اضافه کرد: البته تمام ارگان‌ها و نهادها در برگزاری این دیدار همکاری و هماهنگی خوبی داشتند و اگر تبریز در میزبانی توانسته نمره A از کنفدراسیون بگیرد نتیجه تلاش جمعی بوده است.

نصرتی تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم و با برگزاری هرچه بهتر بازی تراکتورسازی و الشباب همچنین میزبانی خوب از تیم میهمان، تداوم بخش موفقیت‌های تیم باشیم.

وی در ادامه افزود: تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز، نیروی انتظامی، راه و ترابری، باشگاه، برق منطقه‌ای، صدا و سیما، شهرداری، فرمانداری و سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی ستودنی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: شور و نشاط ایجاد شده یکی از فرصت‌های مهم برای سرزنده بودن جامعه خصوصاً جوانان است که توسط ورزش ایجاد می‌شود و باید از این فرصت استفاده بهینه کرد و این شور و نشاط را به سمت درست هدایت کرد.

وی تماشاگران را مهم‌ترین رکن دیدارهای فوتبال تراکتورسازی دانست و افزود: فوتبال با تماشاگران خود رنگ و بوی خاصی می‌گیرد و خود را نشان می‌دهد از این رو نیاز است جوانان و مردم غیور در استادیوم با شور و نشاط خاصی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/60001/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول