اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هر دو بخش آقایان و بانوان

برترین‌های مسابقات دارت المپیاد ورزشی کارکنان دولت معرفی شدند

برترین‌های مسابقات رشته دارت المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم در هر دو بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

برترین‌های مسابقات دارت المپیاد ورزشی کارکنان دولت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دولت که با حضور پرتعداد کارکنان دستگاه‌های مختلف دولتی در رشته‌های گوناگون هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید، رشته دارت نیز از علاقمندان پرتعدادی برخوردار بود.

دارت از جمله رشته‌های ورزشی کم هزینه و قابل دسترس عموم مردم است که به عنوان یک رشته ورزشی حرفه‌ای در حال حاضر به عنوان یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی در استان‌های مختلف کشور فعالیت می‌کند.

قم در رشته دارت یکی از استان‌های موفق و شاخص کشور است که در تمام رقابت‌های رسمی این رشته که در چند سال اخیر برگزار شده همواره نمایندگان این استان در بین نفرات اول تا سوم و جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده‌اند.

از این رو در هر رقابتی که در قالب المپیاد، جشنواره و رقابت‌های همگانی برگزار می‌شود، از رشته دارت به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار یاد شده و استقبال از این رشته ورزشی معمولا قابل توجه است و در المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم نیز چنین اتفاقی رخ داد.

در پایان این دوره از پیکارهای المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم، در رشته دارت بخش آقایان عنوان نخست و مقام قهرمانی بالاتر از دیگر ورزشکاران از ارگان‌های مختلف دولتی در قم به حسن حیدری‌زاده از تیم دانشگاه علوم پزشکی رسید.

این در شرایطی است که در این مسابقات محمد جابری‌کیا ورزشکار شرکت‌کننده از تیم شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد و مقام سوم را محسن حمزه‌ای دیگر شرکت‌کننده از شرکت شهرک‌های صنعتی قم کسب کرد.

در بخش بانوان نیز رقابت برای کسب عناوین اول تا سوم جذاب و تماشایی بود و سرانجام خانم نیره آل احمد از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم موفق شد دیگر رقبا را پشت سر گذاشته و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

زهره ستوده از تیم دانشگاه علوم پزشکی در رتبه دوم ایستاد و مریم السادات چاوشی از سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان سوم بسنده کرد تا بدین ترتیب پرونده رقابت‌های رشته دارت هر دو بخش آقایان و بانوان با معرفی برترین‌ها بسته شود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول