اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

دین اسلام اجازه استفاده از سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه بر اساس نظریات دینی و فتوای ولی فقیه به صورت صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در کشور استفاده می‌شود، گفت: دین اسلام هرگز اجازه استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی را نمی‌دهد.

دین اسلام اجازه استفاده از سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دستیابی به انرژی هسته‌ای به عنوان یک علم پیشرفته کار بسیار بزرگ و پیچیده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه در سطح دنیا تعداد اندکی از کشورها به انرژی هسته‌ای دست یافته‌اند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدون اتکا به دشمنان به انرژی هسته‌ای دست پیدا کرده‌اند، این امر سبب ناراحتی دشمنان شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ملت شریف ایران یک گوهر نایاب و گران‌قدر همچون دین اسلام دارد، اضافه کرد: این دین داعیه حکومت بر بشریت را داشته و سعادت انسان‌ها را تامین می‌کند.

*دین اسلام اجازه استفاده از سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد

وی با تاکید بر اینکه بر اساس نظریات دینی و فتوای ولی فقیه به صورت صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در کشور استفاده می‌شود، تصریح کرد: دین اسلام هرگز اجازه استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی را نمی‌دهد.

صمدی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بمب هسته‌ای نداشته و تمایلی به داشتن این سلاح ندارد، یادآور شد: با تولید سلاح هسته‌ای توسط سایر کشورها نیز موافق نیستیم.

*انرژی هسته‌ای جایگزین انرژی فسیلی می‌شود

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر انرژی هسته‌ای تنها انرژی پاک برای جایگزینی انرژی فسیلی است، ادامه داد: این انرژی در بخش‌های مختلفی چون کشاورزی، صنعت و پزشکی کاربرد بسیاری دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق ملت ایران بوده و استکبار جهانی در این زمینه هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: علم این فناوری را ملت ایران بدون اتکا به سایر کشورها کسب کرده است.

*دشمنان باید دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای را بپذیرند

وی با اشاره به اینکه راکتورهای هسته‌ای در حال حاضر فعال بوده و تداوم خواهد داشت، اضافه کرد: برگزاری جلسات و کمیسیون‌ها و نشست‌های 1+5 برای این است که ایران به این فناوری ارزشمند دست یافته است و دشمنان باید این موضوع را بپذیرند.

انتهای پیام/73006/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول