اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

انرژی هسته‌ای بهانه است/ غرب با اصل نظام ایران مشکل دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انرژی صلح آمیز هسته‌ای بهانه است، دشمنان با اصل استقلال و خودکفایی ملت ایران مخالفند و مشکل دارند.

انرژی هسته‌ای بهانه است/ غرب با اصل نظام ایران مشکل دارد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در رابطه با انرژی صلح ‌آمیز هسته‌ای دشمن می‌داند قضیه هسته‌ای غیر صلح ‌آمیز در منطق جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد و طبق فتوای مقام معظم رهبری تولید و نگهداری آن نیز حرام است.

وی با اشاره به اینکه فناوری صلح آمیز هسته‌ای یکی از فناوری‌های نوین امروز است، افزود: انرژی صلح ‌آمیز هسته‌ای کاربردهای فراوانی دارد و در آینده جایگزین انرژی‌های فسیلی خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: آینده از ‌آن کسانی است که از این فناوری جدید و نوین برخوردار باشد.

وی افزود: براساس همین نظام اسلامی که یکی از شعارهایش استقلال و خودکفایی است ایران اسلامی تلاش کرده تا آینده کشور را تضمین و آینده متکی به دیگران نباشد چون انرژی‌های فسیلی پایان پذیر بوده و هزینه‌های زیادی دارد.

حجت‌الاسلام معبودی گفت: این فناوری براساس سیاست نظام اجرایی شده و طبیعتا دشمن با استقبال و خودکفایی کشور مخالف است.

*روز فناوری هسته‌ای روز غرور ملت ایران است

وی در رابطه با روز انرژی هسته‌ای افزود: این روز به خاطر این مهم است که براساس ایده‌های انقلاب اسلامی دنبال این هستیم که به دارایی‌ها و به ظرفیت خودمان متکی و به دیگران وابسته نباشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: روز فناوری هسته‌ای با هویت ملت ایران گره خورده و یقینا با این قضیه به راحتی عبور نمی‌کند و به دشمن هم اجازه نمی‌دهد در این مسئله حیاتی دخالت کند.

انتهای پیام/2308/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول