اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

دست‌یابی به انرژی هسته‌ای و ملی شدن نفت محصول مقاومت ایرانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: دست‌یابی ملت بزرگ ایران اسلامی به فناوری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای در سایه ملی شدن صنعت نفت به دست آمده است، به طوری که این پیروزی بزرگ ریشه در مجاهدت‌های آن سال‌ها دارد.

دست‌یابی به انرژی هسته‌ای و ملی شدن نفت محصول مقاومت ایرانیان است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول دهه‌های گذشته برای استیفای حقوق مسلم خود علیه ایادی استکبار جهانی خیزش‌هایی داشته‌اند.

وی ملی شدن صنعت نفت و دست‌یابی به این فناوری صلح‌آمیز را محصول تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: با توجه به اینکه مکتب اسلام در کشور ما جاری و ساری شده است ملت ما تجاوز به ثروت ملی و تحکم دولتمردان غربی را برنمی‌تابند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما برای رسیدن به حقوق خود از دادن شهید نیز ابایی ندارند، افزود: ایستادن مقابل زور و سر خم نکردن مقابل تجاوز، یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین مبین اسلام قلمداد می‌شود بنابراین ملت ما چون در دامن اسلام پرورش یافته‌اند، چنین روش و مسلکی در پیش گرفته‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ اطاعت از فرمان‌ رهبری را یک تکلیف بر دوش آحاد جامعه دانست و بیان داشت: اطاعت از ولی فقیه در همه شرایط  و زمان‌ها از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، ولی با توجه به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی روزبه‌روز به دنبال تشدید فشارها هستند پیروی از رهبری بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند.

وی اتحاد و همدلی را مهم‌ترین ضرورت برای کشورمان در شرایط کنونی دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر وسیله‌ای برای ایجاد تفرقه و دودستگی در کشورمان سوءاستفاده می کنند لازم است امروز بر همدلی و اتحاد خود اضافه کنیم تا فرصت جولان دادن از دشمنان سلب شود.

انتهای پیام/61002/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول