اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه شهرکرد:

غرب راهی جز پذیرش ایران هسته‌ای ندارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان بدانند که ملت ایران هرگز از حق داشتن انرژی صلح آمیز هسته‌ای، عقب‎نشینی نخواهد کرد.

غرب راهی جز پذیرش ایران هسته‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اظهار داشت: لازمه تحقق این شعار مهم و وقوع حماسه در دو بخش اقتصاد و سیاست در کشور طی سال مهم و سرنوشت ساز 92 این است که مردم و مسئولان دست در دست یکدیگر و در یک حرکت جهاد گونه بپاخیزند و کشور را با دفع دشمنی دشمنان به سمت رشد و پیشرفت همه جانبه سوق دهند.

وی به برگزاری دور دوم گفت‌وگوهای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 در آلماتی قزاقستان اشاره کرد و افزود: چارچوب مذاکرات و گفت‌وگو با کشورهای غربی توسط مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر از جمله در روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا(ع) تعیین و تبیین شده است و بنابر آنچه معظم له فرمودند آمریکا و هم‌پیمانانش ثابت کرده که اهل منطق نیستند و تاکنون در قبال ملت ایران و حقوق حقه آنان منطقی رفتار نکردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم در این مذاکرات که امروز و فردا صورت خواهد گرفت شاهد تغییر رفتار غرب در قبال ملت بزرگ ایران باشیم و غربی‌ها همچون همیشه دچار اشتباه و خطا در محاسبات خود برای رویارویی با ملت ما نشوند.

امام جمعه شهرکرد به بیستم فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای اشاره کرد و افزود: غرب بداند که با هیچ نقشه و طرحی قادر نخواهد بود تا ملت ایران را از برخورداری انرژی هسته‎ای صلح آمیز محروم کند.

نکونام تصریح کرد: غرب امروز پس از تجربه همه راه‌ها و دست زدن به هر توطئه و اقدامی باید به این مطلب رسیده باشد که با زبان زور، تهدید و تحریم نمی‎تواند با ملت ایران سخن بگوید که امیدواریم این بار دیگر دچار اشتباه نشود.

خطیب جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند که ایران هرگز از انرژی هسته‌ای که حق مسلم مردم آن است، عقب نشینی نخواهد کرد.

وی در ادامه به روز جهانی بهداشت اشاره و خاطرنشان کرد: انسان در روز قیامت درباره همه آنچه به او ارزانی شده مورد سوال و بازخواست قرار خواهد گرفت که از جمله این سوالات سوال از اعضا و جوارح و نعمت تن و جسم سالم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری آمارهای مرگ و میر ناشی از استعمال دخانیات و مواد مخدر را نگران کننده عنوان کرد و افزود: این مسئله ناشی از ناآگاهی و یا کم اطلاعی از پیامدهای سوء مصرف مواد بر جسم انسان به عنوان زیستگاه روح سالم است که باید در این خصوص برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/68006/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول