اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

انرژی هسته‌ای متعلق به تمام نسل‌هاست / ملت ایران از اهداف خود دست نمی‌کشد

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: ملت ایران از اهدافی که در افق دست‌یابی صلح‌آمیز به انرژی هسته‌ای مد نظر دارد، دست نمی‌کشد چرا که انرژی هسته‌ای متعلق به تمام نسل‌های ایرانی در گذشته و آینده است.

انرژی هسته‌ای متعلق به تمام نسل‌هاست / ملت ایران از اهداف خود دست نمی‌کشد

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: صنعت مبارزه برای خودکفایی در زمینه انرژی در تاریخ کشور ما پیشینه قابل توجهی دارد که ملی کردن صنعت نفت و گاز از آن جمله است.

وی افزود: مستکبران در طول تاریخ انرژی را انحصاری و در دست قدرت خود می‌خواسته‌ا‌ند و امروزه نیز برای انرژی هسته‌ای همین مسئله را با رنگ و بوی جدید مد نظر دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: زمانی که مستکبران حمله نظامی و تهدیدها را در دست‌یابی به اهداف خود موفقیت‌آمیز نبینند، سعی می‌کنند که از راه حقوق بشر وارد کارزار شوند تا اذهان عمومی تلطیف شده درباره انرژی هسته‌ای ایران را بار دیگر منحرف کنند.

وی اضافه کرد: ایران در طول تاریخ در راه پایداری برای رسیدن به اهداف خود موفق عمل کرده است و همچون همیشه از اهداف خود در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست برنمی‌دارد.

صرامی تأکید کرد: امیدواریم با دنبال کردن اهداف خود و اقتدار در مذاکرات 1+5 بتوانیم نسل‌های آینده ایران را نیز از فواید انرژی هسته‌ای بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول