اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان تاکید کرد

توجه توأمان به سلامت روحی و جسمی

امام جمعه تویسرکان گفت: سلامت روحی افراد جامعه هم‌راستا با سلامت جسمی آنها باید مد نظر قرار گیرد.

توجه توأمان به سلامت روحی و جسمی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان در نخستین روز از هفته سلامت کارکنان بهداشت و درمان شهرستان با حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده امام جمعه در دفتر این مقام مسئول دیدار کردند.

حجت‌الاسلام ارزنده در جمع کارکنان بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به اینکه شما فعالان عرصه خدمات‌رسانی پزشکی پرچمداران ترویج سلامت در پیکره جامعه هستید، اظهار داشت: بی‌تردید حرکت و گام‌های خادمان مردم در حوزه بهداشت و درمان تأثیر به‌سزایی در کاهش بسیاری از مشکلات و همچنین افزایش سلامت جامعه دارد.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه ما قبل از سلامت جسمی در گرو سلامت روحی جامعه اسلامی است، تصریح کرد: یکی از عناصر مهم در رشد و توسعه همه‌جانبه یک جامعه، سالم بودن افراد آن جامعه است که در این خصوص توصیه‌های مؤکدی در دین مبین اسلام وارد شده است.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: ضرورت ایجاب می‌کند برای کسب جایگاه واقعی انسانی بحث سلامت روحی انسان هم‌راستا با سلامت جسم مورد توجه و دقت قرار گیرد.

وی رعایت تغذیه درست بر مبنای اصول را لازمه رشد روح انسان برشمرد و اذعان داشت: آن چه که باید در استفاده بهینه از نعمتی که خداوند به ما عطا فرموده ما لحاظ کنیم اجتناب از مواد مضر برای بدن است.

ارزنده فرهنگسازی را راهکار نهادینه‌سازی اساس سلامتی عنوان و اذعان کرد: آگاهی دادن و افزایش اطلاعات مردم به ویژه در بحث تغذیه، تأثیرات شایانی در در پیشرفت فردی و اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار داشت: همه باید برای تحقق این شعار و نهادینه‌سازی آن در عرصه‌های مختلف در کشور تلاش کنیم.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: همه با هم با تعامل و همگرایی و وحدت کلمه، بیش از پیش همت کنیم سال حماسه سیاسی و اقتصادی، سال حماسه سلامت باشد و کمتر آسیب‌های روحی و جسمانی داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از تلاش عملکرد خوب ستاد تسهیلات نوروزی، ابراز داشت: خوشبختانه با خدمات‌دهی شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در حوزه‌های مختلف در ایام تعطیل در قالب ستاد تسهیلات نوروزی در سال جاری تصادفات کاهش یافته است.

انتهای پیام/89010/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول