اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با فارس:

غرب در مساله‌ هسته‌ای بهانه‌جویی می‌کند/هدف دشمن براندازی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل غرب با نظام جمهوری اسلامی صرفا بحث هسته‌ای نیست، بلکه آن‌ها با نظام و جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

غرب در مساله‌ هسته‌ای بهانه‌جویی می‌کند/هدف دشمن براندازی است

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با مشکل غرب با انرژی هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: غرب نمی‌تواند مشکل هسته‌ای با ایران را به صراحت بیان کند و بهانه‌های مختلفی در رابطه با تکنولوژی هسته‌ای جمهوری اسلامی می‌آورد.

وی افزود: امروزه در دنیا فناوری انرژی هسته‌ای یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها است که برای سعادت و پیشرفت بشر استفاده می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش گفت: متاسفانه قدرت‌های بزرگ از این فناوری هسته‌ای علیه صلح و امنیت جهانی استفاده کرده و امنیت بشر را با این سلاح‌های هسته‌ای تهدید می‌کنند.

وی با اشاره به شرایطی که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، افزود: بارها مقام معظم رهبری اعلام کردند که ایران نیازی به سلاح‌های هسته‌ای ندارد و از نظر شرعی هم تولید سلاح هسته‌ای جایز نیست.

اسماعیلی گفت: استفاده از انرژی هسته‌ای صلح آمیز حق مسلم همه کشورها است و نظام جمهوری اسلامی نیز این حق را دارد که این تکنولوژی را در اختیار داشته و در راستای پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف مانند پزشکی، کشاورزی، برق و سایر بخش‌ها بکار بگیرد.

این مقام مسئول درباره بهانه‌های غرب افزود: قدرت‌های استکباری بهانه کرده‌اند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است در حالی که بارها از طرف جمهوری اسلامی اعلام شده که ایران هرگز به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قدرت‌های استکباری به بهانه‌های مختلف در سطح بین‌المللی به این موضوع دامن می‌زنند که جمهوری اسلامی به دنبال این است که از این تکنولوژی به صورت غیر صلح ‌آمیز استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم جمهوری اسلامی است، افزود: هیچ قدرتی قادر نیست این حق را بگیرد و مردم با تمام وجود در کنار نظام جمهوری و در مقابل زیاده خواهی‌های قدرت‌های استکباری به ویژه آمریکا، صهیونیست و انگلیس ایستاده است.

اسماعیلی در پایان اظهار داشت: به یقین مردم از حق مسلم خود دست نخواهند کشید و به کار خود ادامه داده و از این تکنولوژی در راستای پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی و وطن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/2308/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول