اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه سوادکوه:

هیچ کشوری نمی‌تواند ایران را از دستیابی به فناوری هسته‌ای منع کند

ائمه جمعه سوادکوه با تاکید بر خواست عمومی برای استفاده از فناوری هسته‌ای، بیان کردند: هیچ کشور و هیچ قدرتی نمی‌تواند ایران را از دستیابی به فناوری هسته‌ای منع کند.

هیچ کشوری نمی‌تواند ایران را از دستیابی به فناوری هسته‌ای منع کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه با اشاره به 20 فروردین روز فناوری هسته‌ای بر استفاده صلح‌آمیز از آن تاکید کردند.

*جلوگیری از دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای از زورگویی‌های کشورهای غربی است

حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه کینه‌توزی، منشاء بدی‌های دیگر است، گفت: پیامبر گرامی اسلام، کینه‌توزی را از پست‌ترین عیب‌ها و جنگ‌افزار شرارت و بدی دانستند.

امام جمعه شیرگاه با بیان اینکه از بین بردن حق و مال ضعیفان و یتیمان از مفاسد بیان شده در قرآن است و خوردن مال یتیم مانند خوردن آتش تشبیه شده است، افزود: نهی شدید قرآن از تضعیف یتیمان نباید موجب دوری از کمک به ضعیفان و یتیمان شود بلکه در آیه 220 سوره بقره خوردن آتش را برای افرادی دانستند که به دنبال افساد مال یتیم هستند و بر آگاهی خدا بر احوال افراد مفسد و مصلح تاکید شده است.

وی ندیده گرفتن سخنان ولی امر مسلمین را از گناهان ذکر کرد و یادآور شد: برای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم و قابل قبول نیست که گندم و غذای مرغ را وارد کنیم و برای تولیدات باید نظارت کافی انجام گیرد.

مهدوی بر تاکیدات دین اسلام بر نظافت اشاره و خاطر نشان کرد: اگر انسان پاکیزه نباشد به بهشت راه پیدا نخواهد کرد.

وی به فناوری هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: جلوگیری از دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای از زورگویی‌ها و قلدری‌های کشورهای غربی است.

* دستیابی به فناوری انرژی هسته‌ای مورد تاکید مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر لزوم رعایت تقوی برای دستیابی به سعادت، گفت: رعایت صفات متقین که در نهج‌البلاغه بیان شده است بیانگر مشخص شدن مسیر سعادت دنیوی و اخروی است.

امام جمعه پل سفید با اشاره به 20 فروردین روز فناوری هسته‌ای، افزود: دستیابی به فناوری انرژی هسته‌ای مورد تاکید مقام معظم رهبری و خواست عمومی ملت ایران است.

وی به شهادت شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: اتحاد و همدلی موجب برون‌رفت کشور از مشکلات و موانع خواهد شد.

قربانی به لزوم برگزاری برنامه‌های مختلف دینی و مذهبی در ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به اخلاق دینی توجه لازم مبذول شود.

* دشمنان نمی‌توانند در عزم ملت ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای خللی ایجاد کنند

حجت‌الاسلام علی رضانژاد امام جمعه زیراب در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ایام فاطمیه و لزوم توجه به آموزه‌های زندگی این معصوم، گفت: سبک زندگی مورد نظر مقام معظم رهبری را می‌توان در حجاب و عفاف و عبادت و دوستی و محبت به امام علی (ع) و تبسم حضرت فاطمه زهرا (س) مشاهده کرد.

امام جمعه موقت شهر زیراب با تاکید بر این که شعار سال مورد نظر مقام معظم رهبری باید در اولویت فعالیت‌های مسئولان قرار گیرد، افزود: همایش‌ها و گفتمان‌ها و جلسات مختلف باید برای تبیین شعار سال مقام معظم رهبری توسط مسئولان و نخبگان برگزار شود.

رضانژاد با اشاره به مذاکره تیم هسته‌ای کشور و با بیان تاکیدات آموزه‌های دینی برای کسب علوم مختلف، یادآور شد: دستیابی به انرژی کاملا صلح‌آمیز هسته‌ای با تاکیدات مقام معظم رهبری به نفع ملت انجام شده است و دشمنان نمی‌توانند در عزم ملت ایران برای دستیابی به انرژی هسته‌ای خللی ایجاد کنند.

انتهای‌پیام/86015/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول