اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

غرب مجبور است حقوق هسته‌ای ملت ایران را به رسمیت بشناسد

امام جمعه اردکان گفت: مستکبران مجبورند حقوق هسته‌ای ملت ایران را به رسمیت بشناسد و به خواسته‌های مردم ما احترام بگذارند.

غرب مجبور است حقوق هسته‌ای ملت ایران را به رسمیت بشناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، صبح امروز در همایش سرگروه‌های حلقه‌های صالحین شهرستان اردکان با اشاره به 20 فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای، یاد و نام شهدای گرانقدر هسته‌ای را گرامیداشت.

امام جمعه اردکان افزود: به مدد تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولان نظام، تلاش و زحمات شبانه روزی دانشمندان هسته‌ای و همراهی و حمایت همه‌جانبه مردم، امروز ایران اسلامی یکی از هشت کشوری است که به فناوری هسته‌ای دست یافته و تمامی چرخه غنی سازی اورانیوم به منظور مصارف صلح‌آمیز در داخل کشور و به دست فرزندان برومند این سرزمین انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در مذاکرات آلماتی، کشورهای غربی برخی از شرایط ایران را پذیرفتند و عقب‌نشینی داشتند چرا که قوانین آژانس این اجازه را به هر کشوری می‌دهد که در مسیر جایگزینی انرژی هسته‌ای با سایر انرژی‌ها و استفاده از آن در راستای مصارف صلح آمیز، فعالیت کند و آنان بعد از این نیز ناچارند بقیه شروط ایران را بپذیرند و حقوق ملت ما را به رسمیت بشناسند.

وی گفت: آمریکا و هم‌پیمانان او مدام ذهن جامعه جهانی را به سمت بمب هسته‌ای سوق می‌دهند و این شیطنت را وسیله‌ای برای تحمیل و تشدید فشارهای اقتصادی بر مردم ایران قرار داده‌اند.

حسینی همچنین ضمن محکوم کردن حمایت مالی آمریکا از تروریست‌ها در سوریه تصریح کرد: آمریکا و اسراییل با این حمایت بی‌شرمانه و تحریک مخالفان، باعث قتل عام ده‌ها هزار نفر در سوریه شده‌اند چرا که استکبار از مسلمانان به ویژه شیعیان آزادیخواه، کینه دیرینه دارد و درصدد است تمامی کشورهای اسلامی را تضعیف و نابود کند.

انتهای پیام/2464/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول