اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز مشاوره تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح مرکز مشاوره تامین اجتماعی خراسان جنوبی

سرپرست مرکز مشاوره تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از افتتاح مرکز مشاوره تامین اجتماعی این استان خبر داد.

افتتاح مرکز مشاوره تامین اجتماعی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی شکروئی ظهر امروز در جمع رسانه‌های گروهی استان اظهار داشت: به منظور گسترش فرهنگ بیمه‌ای، بالا بردن سطح آگاهی جامعه و پایگاه‌های اطلاعاتی و به وجود آوردن ارتباط مناسب بین کارفرمایان، بیمه‌شدگان و سازمان تامین اجتماعی ضرورت ایجاد یک پل ارتباطی برای رسیدن به اهداف کیفی احساس شد و در همین راستا مرکز مشاوره در اداره کل تأمین اجتماعی استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اصولاً پاسخگویی لازمه حیات سازمان‌ها است و در اصطلاح تجارت ناراضی‌ترین مشتریان بهترین راهنمایان شما برای اصلاح عملکرد هستند و در سازمانی به وسعت سازمان تأمین اجتماعی و تنوع خدمات به ویژه در رابطه با اقشار آسیب‌پذیر تلاش در راستای رضایت‌مندی بیمه‌شدگان موهبتی است که به پرسنل این نهاد هدیه شده است.

سرپرست مرکز مشاوره تأمین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: مرکز مشاوره تأمین اجتماعی خراسان جنوبی مسئولیت خطیر پاسخگویی و تلاش در راستای حل مشکلات مراجعان را بر دوش داشته و مراجعه مردم به مرکز مشاوره به دلایلی از جمله شفاف‌ نمودن برخی قوانین و دستورالعمل‌ها و مغایرت احتمالی را می‌توان نام برد که در این ارتباط پاسخگویی به سئوالات ارباب رجوع به دو صورت تلفنی و حضوری انجام می‌پذیرد.

شکروئی گفت: در ارتباط با تماس‌های تلفنی، بیمه‌شدگان و کارفرمایان می‌توانند از طریق تلفن گویای 142 سئوالات و مشکلات احتمالی خود را مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: همچنین در موارد خاص بیمه‌شدگان و کارفرمایان می‌توانند به مرکز مشاوره واقع در اداره کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی مراجعه کنند.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول