اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

درمانگاه تامین اجتماعی کنگان شبانه‌روزی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندر کنگان با اشاره به اینکه مردم این شهرستان میلیون‌ها تومان به تامین اجتماعی و شرکت‌های بیمه پرداخت می‌کنند، خواستار شبانه‌روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی کنگان شد.

درمانگاه تامین اجتماعی کنگان شبانه‌روزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نمازجمعه امروز کنگان با توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی به معنای انجام واجبات و دوری از منکرات و محرمات و آنچه خداوند متعال ما را از انجام آن منع کرده، است و سبب سعادت انسان می‌شود.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت خاطر نشان کرد: عدم تحقق مصوبات دور سوم سفر دولت به شهرستان کنگان از مسائل مهمی است که از مسئولان می‌خواهیم به آن رسیدگی کنند.

محمودی اضافه کرد: مدت زیادی است که مردم این شهرستان در انتظار مصوبات روی زمین مانده دولت به این شهرستان هستند و انتظار می‌رود با جدیت و پشتکار مصوبه‌ای که قرار بود ظرف دو سال به ‌صورت کامل اجرایی شود به مرحله اجرا درآید.

وی اضافه کرد: شرکت‌های مستقر در منطقه در قبال آلایندگی و تورم و ... باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های دینی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی ، ورزشی و ... شهرستان کنگان کنند.

خطیب جمعه کنگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مدال‌آوران و ورزشکاران اضافه کرد: ورزش همگانی از مسائل مهمی است که همه مردم و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

محمودی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و دیگر دستگاه‌های مافوق باید با حمایت شرکت‌ها زمینه و بستر لازم را برای توسعه ورزش همگانی در شهرستان کنگان به ‌ویژه ورزش‌های سفارش شده و مورد تاکید دین از جمله شنا انجام دهند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رعایت اخلاق در ورزش گفت: نباید ورزش میدانی برای جولان بی‌اخلاقی و بداخلاقی باشد و رعایت اخلاق در ورزش در تمامی حالات باید مورد توجه قرار گیرد.

محمودی با تبریک حلول سال نو و با انتقاد از برخی افراد سیاسی که سعی می‌کنند از نوروز نیز به ‌عنوان ابزاری سیاسی و تبلیغاتی استفاده کنند، گفت: عید واقعی با ظهور امام زمان (عج) محقق می‌شود.

امام جمعه کنگان اظهار کرد: بارها این جمله را گفته‌ام که اسلام مخالف شادی و تفریح سالم و مشروع نیست آن چیزی که اسلام با آن مخالف است گناه و محرمات الهی است.

محمودی با اشاره به مشکلات مردم در خصوص درمان گفت: بنده قبلاً نیز گفته‌ام که مردم این شهرستان میلیون‌ها تومان به تامین اجتماعی و شرکت‌های بیمه پرداخت می‌کنند و توقع این است که درمانگاه تامین اجتماعی کنگان نیز مانند مرکز استان شبانه‌روزی شود.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول