اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول یکسال گذشته صورت گرفت

تایید 90 هزار نسخه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از طریق اینترنت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم اظهار داشت: سال گذشته 90 هزار نسخه دارو و پاراکلینیک از طریق اینترنت در مراکز طرف قرارداد بدون مراجعه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به دفتر اسناد پزشکی قم تایید شد.

تایید 90 هزار نسخه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از طریق اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی قم، داود علی محمدی ضمن تشریح برنامه‌ها و عملکرد فعالیت‌های انجام شده در سال 91 اظهار کرد: طی یکسال گذشته بیش از 5 میلیون و 324 هزار و 990 نفر بار مراجعه سرپایی بیمه‌شدگان و 58 هزار و 307 نسخه بستری در مراجعه به 765 موسسه تشخیصی و درمانی طرف قرارداد مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی قم با سه درمانگاه ملکی در سال گذشته، پاسخگوی یک میلیون و 472 هزار بار مراجعه سرپایی و 990 مراجعه بستری بوده است که از این مراجعات 639 هزار بیمار توسط پزشکان ویزیت و 833 هزار مراجعه از خدمات پاراکلینیک مراکز درمانی ملکی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی قم در ادامه با اشاره به اعزام رایگان 800 بیمار از طریق واحد پذیرش، اطلاعات و اعزام بیمار مستقر در ستاد مدیریت درمان به بیمارستان‌های ملکی و طرف قرارداد تامین اجتماعی در خارج از قم افزود: مبلغ 492 میلیون ریال نیز از محل بودجه غیر شمول به 200 بیمار نیازمند که هزینه‌های درمانی سنگین داشته‌اند، پرداخت شده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول