اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 15 شعبه اصلی و 11 شعبه اقماری تامین اجتماعی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: در حال حاضر 15 شعبه اصلی و 11 شعبه اقماری تامین اجتماعی در استان بوشهر مشغول ارائه خدمات مختلف بیمه‌ای به افراد زیر پوشش هستند.

فعالیت 15 شعبه اصلی و 11 شعبه اقماری تامین اجتماعی در بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید رازه صبح امروز در دیدار با مسئولان شهر دلوار اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 342 هزار نفر بیمه شده اصلی در سطح استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که توسط 15 شعبه اصلی و 11 شعبه اقماری در حال خدمت رسانی به این عزیزان هستیم.

وی افزود: همچنین تعداد شش هزار و 400 نفر در حوزه بخش دلوار تحت پوشش داریم که اکثر این عزیزان در بخش دریا و دریانوردی مشغول به کار هستند و حق بیمه خود را به سازمان پرداخت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: در 10 ماهه سال‌جاری مبلغ دو میلیارد و 100 تومان به عنوان خدمات کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه دلوار پرداخت شده است که نسبت به زمان مشابه سال قبل 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که ما در دستور کار خود داریم تعامل بیشتر و بهتر با مسئولان بخشی و محلی در سطح استان است تا بتوانیم در رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثری برداریم به همین منظور سعی شده بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط با عموم مردم در اختیار مسئولین قرار داده شود تا در سطح گسترده‌ای مردم از خدمات سازمان بهره‌مند شوند.

رازه با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی افزود: استفاده از سیستم اتوماسیون و مکانیزه کردن سیستم اداری، موجب استفاده حداکثری از زمان و کاهش هزینه‌های اداری و بهره‌گیری از نقطه نظرات و دانش همکاران بازنشسته و کارفرمایان نیز تسهیل در خدمت به مخاطبان را به همراه داشته است.

محمدجعفر محمدی باغملائی معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز ضمن تشریح منابع درآمدی و هزینه‌ای سازمان بیان داشت: خدمات ما در این بخش از درآمدهای وصولی بیشتر بوده است و ما باید ساز و کارهایی طراحی کنیم که بتوانیم با توجه به منابع مالی خدمات بهتری را ارائه کنیم.

حجت‌الاسلام زاهددوست امام جمعه بخش مرکزی دلوار نیز در این دیدار گفت: خدمت به مردم نتیجه آن رضایت خداوند و از عبادات خاص محسوب می‌شود و خوشا به حال سعادت کسانی که شغل آن اقتضاء می‌کند که در خدمت مردم باشند و اختصاصاً سازمان تأمین اجتماعی یک شغل در همین راستا است.

وی بیان کرد: یکی از رسالت‌های تأمین اجتماعی ایجاد آرامش در جامعه است، اکثر مردم برای آینده دغدغه دارند و این خدمت تأمین اجتماعی موجب آرامش در زندگی مردم است و با توجه به ارتباط این مجموعه با اکثر مردم می‌توان فعالیت‌های فرهنگی و دینی بیشتری انجام داد.

امام جمعه دلوار اضافه کرد: طرح بیمه خادمین مساجد یکی از کارهای ارزنده و قابل تقدیر است و امیدوارم در آینده تعداد بیشتری از این قشر زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار بگیرند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول