اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

شکست تحریم‌های دشمنان با توسعه کشاورزی حاصل می‏شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به حماسه اقتصادی گفت: شکست تحریم‌های دشمنان نظام و انقلاب با توسعه بخش کشاورزی حاصل می‏شود.

شکست تحریم‌های دشمنان با توسعه کشاورزی حاصل می‏شود

محمد‏رضا نهاوندی‏پور امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‏های بالایی در راستای توسعه کشاورزی دارد.

وی توسعه همه بخش‏های کشاورزی را مهم دانست و افزود: با توسعه کشاورزی در استان می توان به توسعه اقتصادی کشور کمک شایانی کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان توسعه اقتصادی را در گرو توسعه کشاورزی دانست و گفت: اقتصاد به توسعه درآمد‏های کشاورزی وابستگی زیادی دارد.

وی مقابله با تحریم‏های دشمن را در ابعاد اقتصادی یادآور شد و خاطر نشان کرد: باید برای حماسه اقتصادی بر روی ابعاد اقتصادی بخش کشاورزی سرمایه گذاری کرد.

*سال 91 در همه بخش‏های کشاورزی جهش قابل توجهی داشتیم

نهاوندی‏پور سال 91 را سال شکوفایی کشاورزی در استان زنجان عنوان کرد و افزود: در سال 91 استان زنجان در همه بخش‏های کشاورزی جهش قابل توجهی داشته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به تشکیل کار گروه توسعه کشاورزی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: دولت سیاست‏های توسعه‏ای مناسبی در بخش کشاورزی داشت.

وی تشکیل کمیته کشاورزی در استان را برای توسعه کشاورزی مهم عنوان کرد و اظهار داشت: تشکیل جلسات مستمر در هر 15 روز نشان از توجه ویژه مدیریت استان به توسعه کشاورزی داشت.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه 2 هزار 100 میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده است، افزود: این میزان تسهیلات در نوع خود بی نظیر است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به تشکیل تسهیلات در نظر گرفته شده و پرداختی به کشاورزان را بالا عنوان کرد و یادآور شد: این میزان تسهیلات برابر با تسهیلات مدت پنج ساله است.

*بیش از 5 هزار پرونده توسعه کشاورزی در استان در سال 91 تشکیل شد

وی به پرونده‌های توسعه کشاورزی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 5 هزار پرونده توسعه کشاورزی در استان در سال 91 تشکیل شد.

نهاوندی‏پور با بیان اینکه در همه بخش‌های کشاورزی استان جهش داشتیم، افزود: نتیجه کارهای انجام شده در بخش کشاورزی در تولیدات کشاورزی سال‌جاری نمود پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به ظرفیت سازی بیش از 600 هزار قطعه واحد تولید مرغ در سال 91 اشاره کرد و گفت: به 5 هزار واحد گاوداری در سال گذشته مجوز فعالیت داده شده است.

وی با بیان اینکه باید در سال‌جاری این توسعه ادامه داشته باشد، یادآور شد: با برنامه‏ریزی مدون و اصولی باید در راستای توسعه بخش کشاورزی گام برداشت.

نهاوندی‏پور به تسهلات کشاورزی در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امید است در سال‌جاری سیاست‏های حمایتی در بخش کشاورزی استمرار داشته باشد.

*پروژه‏ ژن چند قلو زایی گوسفند افشار از دستاوردهای مهم کشاورزی استان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان پروژه‏ ژن چند قلو زایی گوسفند افشار را از دستاوردهای مهم کشاورزی استان برشمرد و افزود: با حمایت مسئولین باید در راستای توسعه بیشتر در این راستا قدم برداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به چهار قلو زایی دست پیدا کرده‏ایم، اظهار داشت: با این وضعیت شاهد افزایش 100 درصدی متوسط تولید بره در استان هستیم.

انتهای پیام/73002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول