اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

وسایل بازی و مکانیکی از شورابیل جمع‌آوری شود

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت:‌ ما بارها پیشنهاد کردیم که وسایل بازی و مکانیکی از دور دریاچه شورابیل جمع‌آوری شود تا این منطقه به فضای آرام و راحت برای گردشگران و مسافران تبدیل شود.

وسایل بازی و مکانیکی از شورابیل جمع‌آوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات دریاچه شورابیل در شورای شهر اردبیل اظهار داشت: باید به رفت و روب دقیق و دایر بودن سطل زباله‌های ویژه در مجتمع شورابیل اقدام اساسی صورت بگیرد تا این مکان از لحاظ سیما و چهره یک منطقه نمونه گردشگری به شکل آراسته و زیبا جلوه کند.

وی تصریح کرد: باید مشخصات و اطلاعات کامل از دریاچه در ورودی شورابیل به عموم مراجعه‌کنندگان اعلام شود تا در قالب این تابلوی اطلاع‌رسانی شهروندان ما از وضعیت این منطقه نمونه گردشگری اطلاع بیشتری حاصل کنند.

دباغ عبداللهی نصب چند‌ تابلوی اطلاع‌رسانی و بیان مشخصات دریاچه شورابیل را یادآور شد و خاطر نشان کرد: باید مکان سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، محل نشستن و یا هتل و سایر امکانات از طریق تابلوهای مشخص اطلاع‌رسانی شده تا همشهریان از این فضا بهتر و با آگاهی بیشتر بهره بگیرند.

این مسئول اضافه کرد: در منطقه شورابیل برای فرد پیاده اقدام خاص صورت نگرفته و سال‌ها است که بحث راه‌اندازی سایت پیاده‌روی و رینگ شورابیل مطرح شده اما به سرانجام خاص نرسیده است.

این عضو شورا خواستار راه‌اندازی چندین دستگاه مینی‌بوس در مسیر دور دریاچه شورابیل شد و بیان کرد: این مینی‌بوس‌ها حتی به صورت رایگان و یا به کمک بخش خصوصی می‌توانند به صورت مستمر دور دریاچه حرکت کنند و در ایستگاه‌های مشخص افراد را سوار و پیاده کنند.

وی همچنین خواستار راه‌اندازی سایت دوچرخه‌سواری و اسکوتر در دور دریاچه شورابیل شد و ادامه داد: به صورت کارتی این سایت دوچرخه‌سواری و موتور برقی می‌تواند فعال بوده و به هموطنان ارایه سرویس دهد.

دباغ عبداللهی نصب تابلوهای راهنما و همچنین هشداردهنده را در اطراف دریاچه شورابیل ضروری اعلام کرد و یادآور شد: ما بارها پیشنهاد کردیم که از دور دریاچه شورابیل با هدف حفظ آرامش، امکانات و تجهیزات مکانیکی از شهربازی جمع‌آوری شود و به جای قایق‌های موتوری قایق‌های پایه‌ای فعالیت خود را در این دریاچه انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل همچنین از طراحی و نصب نیمکت‌های ویژه در مسیر چشم‌انداز شورابیل خبر داد و گفت: بهتر است این نیمکت‌ها با یک شرایط خاص در مسیر چشم‌انداز دریاچه شورابیل طراحی و راه‌اندازی شود.

در ادامه این جلسه عزیزه تراز دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز پیشنهاد داد تا مسیر پیست موتورسواری و رالی در این زمینه برای جوانان و تخلیه انرژی آنها به همراه کارتینگ در این محدوده راه‌اندازی شود.

سالار شاکر دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز خواستار توسعه سرویس‌های بهداشتی و بهسازی محیط شورابیل با مشارکت بخش خصوصی شد.

انتهای پیام/62001‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول