اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان بوشهر:

90 درصد اشکالات شهرک‌های بازی بوشهر رفع شد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: 90 درصد اشکالات مربوط به شهرک‌های بازی در استان بوشهر رفع شده است.

90 درصد اشکالات شهرک‌های بازی بوشهر رفع شد

رحیم بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: به شهرک‌های بازی که از نظر استاندارد مشکلاتی داشته باشند اجازه فعالیت داده نمی‌شود و شهرداری‌ها نیز برای جلوگیری از فعالیت‌های شهرک‌های بازی همکاری خوبی با ما داشته‌اند.

وی بیان کرد: شهرک‌های بازی در شهر بوشهر از نظر استاندارد بودن مشکلی ندارند و شهرک‌های بازی هم باید مجوز لازم را به پلیس پیشگیری، گشت‌های نامحسوس شهرداری ارائه دهند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر تصریح کرد: از محل اعتبارات اداره کل، آسانسور تمام ادارات شهرستان بوشهر را بازرسی کردیم و مکاتباتی با ستاد بحران استان داشتیم که مکلف شدند نسبت به رفع نقص آسانسورها اقدام کنند.

بهره‌مند گفت: مشکل عمده آسانسورها در بوشهر مربوط به قطعاتی بنام «پاراشوت» و «گاورنر» است که در بیش از 90 درصد آسانسورهای بوشهر نصب نشده بود.

وی تاکید کرد: همشهریان باید توجه داشته باشند گواهینامه آسانسورها یکساله است و بعد از یکسال شرکت بازرسی باید آسانسور را کنترل کند.

بیش از 40 استاندارد ملی در استان بوشهر تدوین شد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: در حالی که تعهد ما برای تدوین استاندارد ملی 35 مورد بود اما در سال گذشته بیش از 40 استاندارد ملی تدوین کردیم.

بهره‌مند اظهار داشت: همچنین در یکسال گذشته بیش از 80 پروانه استاندارد صادر کردیم که این رقم هم بیش از تعهد اداره کل بود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال گذشته نیز تعداد اقلام مشمول استاندارد اجباری از 600 مورد به بیش از 5 هزار ردیف تعرفه کالا رسید.

مدیرکل استاندارد بوشهر خاطرنشان کرد:  میزان درآمد اداره کل استاندارد بوشهر در سال گذشته بیش از 14 میلیارد تومان از محل اخذ کارمزد کالاهای وارداتی بود در حالی که تعهد ما 3.9 میلیارد تومان بود.

بهره‌مند اضافه کرد: در سال 92 دو هزار استاندارد ملی در کشور تدوین می‌شود که سهم استان بوشهر بیش از 100 استاندارد ملی است.

وی با اشاره به برگزاری 8 هزار نفر ساعت آموزش برای مسئولان کنترل کیفیت، گفت: 772 نازل سوخت در سال گذشته از نظر کالیبربودن بررسی کردیم.

انتهای پیام/66006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول