اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شهربازی رنگین کمان خبر داد

اشتغال 240 نفری در شهربازی همدان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شهربازی رنگین کمان همدان گفت: شهربازی رنگین کمان همدان در فاز اول برای تعداد 240 نفر اشتغال‌زایی کرده و در مجموعه 500 نفر شاغل خواهد داشت.

اشتغال 240 نفری در شهربازی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید شاه‌نظری شامگاه یک‌شنبه در آیین افتتاح شهربازی رنگین کمان همدان با بیان اینکه شهربازی رنگین کمان در مساحتی حدود 25 هزار متر مربع طراحی و اجرا شده است، اظهار داشت: حدود یک هکتار فضای سر پوشیده با توجه به شرایط آب و هوایی استان در شهربازی ایجاد شده که بزرگ‌ترین شهربازی سر پوشیده کشور است.

وی ادامه داد: در برنامه‌ریزی انجام شده در شهربازی برای تمام رده‌های سنی امکانات تفریحی فراهم شده است. 

شاه‌نظری با اشاره به اینکه در نوع خدمات ارائه شده در مجموعه شهربازی تنوع وجود دارد، گفت: در حوزه فرهنگی سینمای چهار بعدی، سینمای 360 درجه برای اولین بار در کشور، غرفه عرضه محصولات فرهنگی و عکاسی و گریم کودک ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه ورزشی رشته‌های ورزشی بولینگ، بیلیارد، تیراندازی و کارتینگ مطابق با استانداردها ایجاد شده است. 

رئیس هیئت مدیره شهربازی رنگین کمان در ادامه به حوزه تفریحی مجموعه شهربازی اشاره کرد و یادآور شد: حوزه تفریحی پررنگ‌ترین بخش مجموعه است و در آن مجموعه باغ آسمانی برای بچه‌های زیر هشت سال، زیر نظر پرستاران متخصص روان‌شناسی ایجاد شده است.

وی افزود: در شهربازی بیش از 200 دستگاه بازی الکترومکانیکی، تونل وحشت، دریاچه قایقرانی، باشگاه فوتبال دستی، بازی‌های رو باز نظیر ترن هوایی و سقوط آزاد فراهم شده است. 

شاه‌نظری در ادامه با بیان اینکه شهربازی بخش خدمات غذایی نیز ارائه داده است، بیان داشت: فست فود، رستوران ایرانی، کافی شاپ و انواع غذاها در شهربازی ارائه می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهربازی در ساخت و ساز از استانداردهای ملی ایران و اروپا بهره گرفته است، گفت: شهربازی پرسنل تحصیل کرده و آموزش دیده را جذب کرده و از مدیریت یکپارچه و شبکه مالی مدرن استفاده می‌کند.

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول