اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان‌رضوی:

نمایندگان شورای شهر مشهد به 25 نفر افزایش می‌یابد

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان‌رضوی گفت: تعداد نمایندگان شورای اسلامی مشهد در این دوره از 11 نفر به 25 نفر افزایش می‌یابد.

نمایندگان شورای شهر مشهد به 25 نفر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیرحسین قاضی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری همزمان انتخابات شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری و حساس‌تر بودن این روز، از آمادگی کامل ستاد عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خبر داد.

قاضی‌زاده یادآور شد: تا به امروز هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها تعیین، در فرمانداری و ستادها مستقر شده و از امروز کارهای مقدماتی ستادها آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همزمان بودن انتخابات شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری از تمام نمایندگان فهیم استان می‌خواهیم طبق قانون پایبند احکام و مقررات انتخابات باشند تا شاهد یک انتخابات روشن و قابل قبول باشیم.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان با بیان اینکه قاطعانه با هر نوع تخلف انتخاباتی برخورد می‌کنیم یادآور شد: خوشبختانه در دادگستری استان هم کمیسیونی ویژه برای رسیدگی به تخلفات و اشتباهات احکام و قوانین انتخاباتی تشکیل شده و تا قبل از آغاز انتخابات نیز یک پیش آگهی از قوانین و برنامه‌های انتخاباتی برای آشنایی هر چه بیشتر کاندیداها تهیه و عرضه می‌شود.

قاضی‌زاده اظهارکرد: در تخلفات انتخاباتی فصل الخطاب جرایم قانون بوده و برگزاری هرگونه مراسمی در قالب‌های مختلف فرهنگی، عزاداری و دیگر برنامه‌ها که خلاف قانون انتخابات و برای تبلیغات باشد جرم محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر مرکز شهرستان پنج نفر، هر بخش سه نفر و هر صندوق یک نفر ناظر دارد، افزود: در مجموع در 72 شهر هزار و 513 روستا و 3 هزار نفر بازرس در استان داریم که اکثرا نیروهای مردمی و بومی هستند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان‌رضوی افزود: تیمی از بازرسان ما به صورت موردی و نامحسوس به ستادها و صندوق‌ها سرکشی می‌کند.

قاضی‌زاده با بیان اینکه آغاز تبلیغات کاندیداها 16 خرداد ماه است؛ از مردم و مسئولان استان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در راستای انتخابات و تبلیغات انتخاباتی موضوع را با شماره تلفن‌های 8518722-8051131 دفتر نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان خراسان‌رضوی در میان بگذارند.

انتهای پیام/70006/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول