اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل:

طرح جامع شورابیل تا خرداد ماه نهایی می‌شود

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت: تا خرداد ماه قرار است طرح جامع شورابیل تکمیل شده و برای اجرا در اختیار شهرداری و مدیریت شورابیل قرار گیرد.

طرح جامع شورابیل تا خرداد ماه نهایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاپور محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر در مورد مجتمع شورابیل اردبیل اظهار داشت:‌ در آستانه عید نوروز و مسافرت‌های این ایام شاهد لکه‌گیری معابر شورابیل به همت مدیریت منطقه دو شهرداری اردبیل بودیم تا شرایط مطلوب گشت و گذار در این منطقه فراهم آید.

وی به نشست با پلیس راهور، برای نصب تابلوهای مورد نیاز از جمله خطر سقوط، حداکثر سرعت و یک‌طرفه کردن رینگ شورابیل اشاره کرد و افزود: با یک‌طرفه کردن شورابیل، هم از شدت ترافیک کاسته شد و هم رفت و آمد و تردد هموطنان با سهولت بیشتری انجام شد.

*اخذ مجوز پیمانکار برای کلیه‌ وسایل بازی شورابیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل تصریح کرد:‌ برای اولین بار برای تمام دستگاه‌های بازی شورابیل مجوز استاندارد را دریافت کردیم تا حوادث ناگوار در این مجموعه رخ ندهد و خانواده‌ها با کمترین دغدغه از وسایل بازی مجتمع شورابیل استفاده کنند.

محمدی بهسازی سرویس‌های بهداشتی، نظافت روزانه و همچنین تمیز نگه داشتن نمازخانه مجتمع شورابیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر موضوع منطقه نمونه گردشگری شورابیل و اهداف تعریف شده آن به خوبی جا بیفتد، ما می‌توانیم از این منطقه نمونه گردشگری در جهت جذب اعتبارات دولتی بیشتر و بهره‌مندی سرمایه‌گذاران از تسهیلات بانکی استفاده کنیم.

وی در مورد طرح جامع شورابیل و طرح‌های مطالعاتی از سال 84 در این مجتمع اضافه کرد: با کمک مشاور و با تزریق 300 میلیون تومان اعتبار، سعی کردیم این طرح جامع را به سرانجام برسانیم اما به دلیل تعلل و تأخیر، مشاور ادعای خسارت داشت که با پیگیری‌های مستمر سعی می‌کنیم با همان قیمت قبلی، طرح جامع را تا آخر خردادماه تدوین کرده و در اختیار شهرداری قرار دهیم.

این مسئول یادآور شد: تمام دستگاه‌های دولتی از جمله میراث فرهنگی، امور آب، برق و پلیس راهور باید بخشی از اعتبارات خود را به ساماندهی و احیای این مجموعه عظیم اختصاص دهند که با توافق امور آب سعی کردیم پاکسازی حریم رودخانه انجام شود و هرگونه ساخت و سازی که به چشم‌انداز این منطقه آسیب وارد می‌کند، تخریب شود.

محمدی از صدور حکم قضایی برای تخریب برخی از مجموعه‌های دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: ما با توافق و تعامل سعی داریم این کارها را به سرانجام برسانیم وگرنه اگر مجبور باشیم با حکم قضایی هرگونه ساخت و ساز حریم رودخانه و دور دریاچه شورابیل را تخریب می‌کنیم.

وی از مستقل شدن برق قسمت‌های مختلف مجتمع شورابیل با احداث پست سیار در این منطقه خبر داد و افزود: تملک زمین در حریم دریاچه شورابیل انجام شده و ما در صدد جذب سرمایه‌گذاران هستیم.

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل به برخی برنامه‌های سال‌جاری در مورد مجتمع شورابیل اشاره کرد و اظهار داشت: ‌با مستقل شدن بودجه این منطقه نمونه گردشگری برای اولین بار در تلاش هستیم تا دو کیلومتر از رینگ شورابیل را به شکل آبرومندانه عملیاتی و اجرایی کنیم.

محمدی از احداث پارک مسافر در ورودی شورابیل و پارک صخره‌ای در خروجی این مجتمع تفریحی، توریستی خبر داد و خاطرنشان کرد: تنها با اعتبارات محدود شهرداری نباید انتظار کار فوق‌العاده داشت بلکه با استفاده از توانمندی بخش خصوصی و مشارکت دادن آنها می‌توانیم هم در ساخت هتل و هم مجتمع‌های تجاری به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/62006/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول