اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان خبر داد

تکمیل فاز نخست مجهزترین شهربازی کشور تا پایان سال دراصفهان

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان گفت: نخست مجهزترین شهر بازی کشور تا پایان سال در اصفهان با مساحت 20 هکتار در شمال غربی کوه نخودی تکمیل می‌شود.

تکمیل فاز نخست مجهزترین شهربازی کشور تا پایان سال دراصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی سقائیان‌نژاد ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی شهرداری منطقه 4 اظهار کرد: دومین پارک کوهستانی در دامنه کوه نخودی کمربند شرق احداث شده است که در آیند‌ه‌ای نزدیک مانند کوه صفه به فضایی برای تفریح مردم و استفاده دوچرخه سواران و کوهنوردان تبدیل می‌شود.

وی افزود: خط دوم قطار شهری اصفهان از خیابان بزرگمهر متناسب با تجمع مسافر راه‌اندازی می‌شود و این خط توسعه و آبادانی را برای این منطقه فراهم می‌کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: تهیه خط بدنه خیابان سلمان فارسی و تعریض این خیابان تا سه راه پینارت و احداث خیابان سوار دژ در محله کردآباد و ابلاغ طرح تفضیلی روستاهای الحاقی منطقه 4 را از دیگر طرح‌هایی نام برد که در این منطقه اجرایی می‌شود.

سقائیان نژاد اضافه کرد: مشارکت مردم در اداره امور شهر نقش به سزایی دارد و مدیریت شهری در چهارچوب ضوابط خواسته‌های فرهنگی شهروندان را به صورت مشارکتی با آنها برطرف می‌سازد تا علاوه بر ایجاد امکانات رفاهی، فرهنگی، ورزشی در سطح محله و منطقه به مردم خدمت‌رسانی برابری کند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول