اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 50 میلیون ریال صدقه در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 50 میلیون ریال صدقه در خانه انفاق زنجان، طی سال گذشته خبر داد.

جمع‌آوری 50 میلیون ریال صدقه در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری مطلوب مردم در راستای اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه همراهی و همکاری مطلوب مردم یکی از مولفه‌های مهم در خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان است، اضافه کرد: خوشبختانه به علت اعتقادات عمیق مذهبی و حس انسان‌دوستی که در بین مردم استان وجود دارد، اجرای طرح‌های مشارکتی امداد همواره با اقبال خوبی از سوی مردم استان مواجه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال افزود: هر یک از طرح‌های کمیته امداد با هدف خاصی اجرایی می‌شود و نحوه هزینه‌کرد مبالغ جمع‌آوری شده از محل طرح‌های مختلف نیز یکسان نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان افزود: خانه انفاق مرکزی است که برای راه‌اندازی امور خیرین و نیکوکاران ایجاد شده و خوشبختانه پس از تاسیس این نهاد مبالغ بسیاری در قالب کمک‌ها و هدایای مردمی در این مرکز جمع‌آوری شده است.

حسنلو در ادامه با ارائه گزارشی از مبالغ جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان افزود: سال گذشته 49 میلیون و 362 هزار و 350 ریال صدقه در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری شده در این مرکز همچون سایر دفاتر امداد در راستای رفع نیازهای خانوار‌های مددجو هزینه می‌شود، گفت: رفع مشکلات، تحصیلی، فرهنگی، درمانی و معیشتی از موارد هزینه‌کرد صدقات است.

*اجرای 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ارائه خدمات به مددجویان با همکاری صمیمانه مردم شهرستان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط امداد اجرایی می‌شود.

وی با برشمردن طرح اکرام ایتام (حمایت از ایتام خانواده ها با تعهد مساعدت ماهیانه)، طرح صدقات، طرح اطعام و افطاری (در ماه مبارک رمضان و تامین غذا و یا سبد کالا)، طرح مفتاح‌الجنه (حضور و بازدید خیرین و مسئولان نظام از خانواده‌ها و نیازمندان) و  طرح کمک‌های خاص و وجوهات امانی افزود: طرح رضوان (تامین مسکن نیازمندان)، طرح محسنین (حمایت مستمر از خانواده‌های غیر یتیم توسط حامیان)، طرح کوثر (تامین جهیزیه دختران و هزینه ازدواج پسران خانواده)، طرح شفا (تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج) و طرح احسان حسینی (استفاده از نذورات خیرین و هیئت‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر) نیز از دیگر طرح‌های مشارکتی اجرایی کمیته امداد در طول سال است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول