اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی خبر داد

درآمد 2 میلیارد تومانی کمیته امداد خراسان‌رضوی از جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی گفت: در جشن نیکوکاری امسال بیش از 2 میلیارد تومان از طرف مردم برای فقیران و نیازمندان جمع‌آوری شد.

درآمد 2 میلیارد تومانی کمیته امداد خراسان‌رضوی از جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر حاجی‌نقی عصر امروز در حاشیه گردهمایی کمیته امداد و بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نهاد کمیته امداد امام خمینی با توجه به نقش و رسالتی که دارد باید بتواند مشکلات اجتماعی که در حال حاضر با آنها روبه‌رو هستیم را برطرف کند.

وی تصریح کرد: در واقع نهاد کمیته امداد امام خمینی از گذشته سابقه درخشانی داشته و توانسته به خوبی بدرخشد و با آحاد مردم سروکار دارد و می‌تواند پناهگاهی برای مردم نیازمند و فقیر جامعه قرار بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی با بیان اینکه کمیته امداد تنها با فقر مادی در مورد مددجویانش روبه‌رو نیست، خاطرنشان کرد: در واقع فقر قابلیتی یکی از مشکلات بزرگ‌تری است که کمیته امداد امام خمینی با آن رو‌به‌رو است.

حاجی‌نقی ادامه داد: یکی از وجوه فقر که در افراد دیده می‌شود فقر فرهنگی است که در برخی از موارد سبب می‌شود که نتوانند از قابلیت‌های خود استفاده کنند.

وی افزود: اگر بتوانیم با استفاده از راهکارهایی مانند آموزش بر فقر فرهنگی و قابلیتی افراد غلبه کنیم در واقع ابزار غلبه بر فقر اقتصادی را نیز مهیا کرده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی در ارتباط با راهکارهایی که می‌توان از آنها در راستای رفع فقر قابلیتی استفاده کرد، بیان کرد: باید برای رفع این اشکالات به مردم مراجعه شود زیرا زمانی که به مردم مراجعه می‌شود و با آنها صحبت می‌شود خود به خود زمینه برطرف کردن فقر اقتصادی مهیا می‌شود.

حاجی‌نقی با اشاره به همکاری کمیته امداد امام خمینی با دیگر دستگاه‌ها در زمینه ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مردم تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌ای که این ارگان با بسیج سازندگی امضاء کرده است، سیر تکاملی داشته است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال آینده اقدامات گسترده‌ای انجام می‌شود که می‌تواند الگوی بسیار موثری در زمینه ارتباطات بین بخشی باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی اضافه کرد: اعتقاد بر این است که این ارتباط و تعامل دوسویه می‌تواند جلوه‌گر یکی از بخش‌های اسلام ناب محمدی باشد.

انتهای پیام/70010/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول