اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان:

قوام نظام اسلامی وابسته به رهبری و ملت است

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: قوام نظام اسلامی وابسته به دو عامل مهم رهبری و ملت است.

قوام نظام اسلامی وابسته به رهبری و ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیات در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام سال جدید، این سال را به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش‌روی نظام مهم است، افزود: این انتخابات برای دوست و دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است.

خواسته دشمن حضور کم رنگ مردم در انتخابات آتی است

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه دوستان نظام از برگزاری انتخابات پر شور در نظام خوشحال می‌شوند، افزود: دشمنان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات آتی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات مسئله‌ای مهم در کشور محسوب می‌شود، افزود: مسئولیت جامعه به مدت چهار سال به فردی ارائه می‌شود که باید با دقت لازم این فرد را انتخاب کرد.

بیات با اشاره به اینکه دشمن هیچ گاه از دشمنی خود علیه نظام اسلامی دست برنداشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در برابر قدرت اراده ملت ایران شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه توطئه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی دشمنان قرار دادن مردم در روبروی نظام اسلامی است، یادآور شد: دشمنان از هر وسیله و ابزاری برای توطئه علیه نظام استفاده می‌کنند.

تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شود

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان بر ضرورت توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد و افزود: باید مسئولان نظام تدابیر لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور با هدایت‌ها و راهنمایی مقام معظم رهبری اتخاذ کنند.

وی قوام نظام اسلامی را وابسته به دو عامل رهبری و ملت دانست و گفت: باید برای ارتقای قوام نظام به این دو عنصر توجه بیشتری شود.

بیات ولایت فقیه را رکن اساسی جامعه برشمرد و گفت: هر جامعه‌ای نیازمند رهبری است که این رهبری در زمان غیبت امام زمان (عج) به فقیه جامع‌الشرایط می‌رسد.

وی با بیان اینکه انتخابات امر جامعی در نظام اسلامی محسوب می‌شود، افزود: حضور مردم در صحنه موجب برگزاری پرشور انتخابات می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اینکه چشم دشمنان به انتخابات آتی نظام اسلامی است، افزود: حضور پر رنگ مردم چشم دشمنان را کور و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه قانونی، حق ملی و حق شرعی هر فرد جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: باید همه افراد جامعه در این انتخابات شرکت کنند.

بیات حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب خنثی شدن توطئه‌ها برشمرد و گفت: دشمن در صدد ایجاد تفرقه بین ملت است که باید ملت با هوشیاری تمام این توطئه را نیز خنثی کند.

وی وجود اختلاف بین ملت را موجب رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود عنوان کرد و افزود: با وجود تفرقه و اختلاف نیازی به حضور دشمن خارجی نیست.

همدلی ملت راه‌ مقابله با توطئه‌های دشمنان است

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان همدلی بین ملت را از دیگر راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: عدم شرکت در انتخابات از خواسته‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه ایجاد اختلاف در جامعه و سلب آرامش و آسایش مردم از برنامه‌های دشمنان است، تصریح کرد: باید با آرامش کامل و تحت زعامت مقام معظم رهبری با حضور گسترده در انتخابات حماسه سیاسی آفرید.

انتهای پیام/73003/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول