اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تاکستان:

وصایای شهدا گنجینه تمام‌ نشدنی ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان گفت: مرور وصایای شهدا امری ارزشمند است چراکه این وصایا گنجینه تمام نشدنی ملت ایران است.

وصایای شهدا گنجینه تمام‌ نشدنی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین مراسم افتتاحیه حوزه بسیج خواهران شهر اسفرورین با حضور فرمانده سپاه ناحیه تاکستان و مسئولان بخش اسفرورین در ساختمان شهرستان تاکستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان در این مراسم، بسیج را یادگار امام‌ خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: امروز بسیجیان خواهر و برادر باید با تکیه بر فرهنگ دوران دفاع مقدس به تقویت روحیه بصیرت و خودباوری دینی پرداخته و در این راستا تلاش کنند.

مسلم لطفی‌زاده احیا و پایه‌ریزی گسترده‌تر ارزش‌های دینی را امری ضروری و لازم برای جامعه کنونی برشمرد و تصریح کرد: در چنین فضایی که تبلیغات مسموم دشمنان بر روی جوانان گشوده شده است باید هوشیاری خویش را حفظ کرد و برای تعالی فرهنگ اسلامی گام برداشت.

وی تشویق و ترغیب جوانان و نسل کنونی برای بازدید از یادمان‌های عملیاتی جنگ تحمیلی در طول سال را ضروری خواند و اظهار داشت: مرور زندگینامه و وصایای شهدا برای جامعه کنونی حیاتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان با بیان این‌که شهدا درس ایمان را در دفتر توحید به ثبت رساندند، تصریح کرد: بنا به فرموده امام‌ راحل شهدا تا ابد درس مقاومت را به جهانیان فرا داده و اثبات کردند که راه‌ و رسم شهادت کور شدنی نبوده و این ملت‌های آینده هستند که به راه‌ شهدا اقتدا کرده و آنان را سرلوحه خویش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/77005/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول