اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

ملت ایران نقش حماسی خود را در «حماسه سیاسی» می‌دانند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مانند سنوات گذشته دین خود را به ایران اسلامی همانند شعار سال‌ جاری ادا خواهند کرد.

ملت ایران نقش حماسی خود را در «حماسه سیاسی» می‌دانند

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مردم ایران اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و برای تحقق شعار «حماسه سیاسی» در سال‌جاری شرکت پرشوری در انتخابات خواهند داشت.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر جلوه مردم‌سالاری دینی است، گفت: انتخابات در ایران اسلامی حماسه است و حماسه‌ای که تنها برای حفظ نظام است.

*سابقه ملت ایران در 35 سال روشن است

وی اضافه کرد: سابقه ملت ایران در مشارکت در انتخابات‌های گذشته بسیار روشن است و به این دلیل نگرانی خاصی از فعالیت دشمن در دلسرد کردن مردم ایران نداریم.

حسینی با اشاره به اینکه دشمن می‌کوشد تا با مسائل اقتصادی به ملت ایران فشار وارد کند، گفت: باید بکوشیم تا با حفظ وحدت و شرکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری گامی اساسی در استحکام نظام جمهوری اسلامی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران فشارها را تحمل می‌کنند ولی هیچ‌گاه مقابل دشمن شماره یک خود یعنی استکبار جهانی تسلیم نخواهند شد.

*حماسه سیاسی لازمه شرایط سیاسی کشور است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی که ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی در حال مذاکرات هسته‌ای است باید برای پشتوانه مذاکرات حضور مردم در عرصه انتخابات پررنگ و شور آفرین باشد.

وی در پایان گفت: رهبری معظم انقلاب در نامگذاری سال 92 اوج بصیرت و موقعیت شناسی سیاسی خود را به نمایش گذاشته‌اند و این تدبیر دشمن را ناامید خواهد کرد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول