اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) اقبالیه:

انتخابات اصلی‌ترین آزمون سیاسی ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) اقبالیه از انتخابات سال 92 به عنوان اصلی‌ترین آزمون سیاسی ملت ایران یاد کرد.

انتخابات اصلی‌ترین آزمون سیاسی ملت ایران است

محرم‌علی والدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه نام‌گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری شعار نیست بلکه یک راهبرد و دستورالعمل برای موفقیت کشور است، اظهار داشت: ناحیه امام سجاد (ع) نیز در کنار تمام ملت ایران برای تحقق این راهبرد مهم سال 92 تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به لزوم تبعیت بی‌چون و چرای آحاد جامعه از فرامین مقام عظمای ولایت در تحقق راهبرد امسال افزود: بسیج با استفاده از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد در راستای بصیرت‌بخشی، تبیین و در نهایت تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال 92 گام بر خواهد داشت.

والدی از انتخابات سال 92 به عنوان اصلی‌ترین آزمون سیاسی ملت ایران یاد کرد و ابراز داشت: مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در هر آزمونی که نظام به حضور مردم احتیاج داشته سربلند بیرون آمده و مطمئناً این بار نیز با حضور گسترده و با بصیرت خود، حماسه سیاسی بزرگی را خلق خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) اقبالیه در پایان جنگ اقتصادی را یکی از مهم‌ترین صحنه‌های نبرد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دانست و یادآور شد: ملت شریف ایران همیشه در برابر حیله‌ها و توطئه آفرینی‌های دشمن ایستاده و مطمئناً این بار نیز با ایستادگی، مقاومت، پایداری و همچنین استفاده از ظرفیت‌های بالای اقتصاد مقاومتی با پیروزی برابر حربه اقتصادی دشمن، یک حماسه اقتصادی بزرگ را خلق می‌کنند.

انتهای پیام/77008/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول