اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

ملت بصیر ایران با عبور از تحریم‌ها طعم تلخی را به دشمنان نظام چشاند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ملت با بصیرت ایران توانست در برابر تمام تهدیدها و تنگناهای اقتصادی بسیار صبور باشند و به خوبی از این مرحله نیز عبور کنند که با این عمل طعم تلخی را به دشمنان نظام چشاند.

ملت بصیر ایران با عبور از تحریم‌ها طعم تلخی را به دشمنان نظام چشاند

آیت‌الله هادی باریک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین به مناسبت فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: سالی که گذشت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه با پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف بود که باید در سالی که پیش رو داریم این تلاش‌ها را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ملت با بصیرت ایران توانست در برابر تمام تهدیدها و تنگناهای اقتصادی بسیار صبور باشند و به خوبی از این مرحله نیز عبور کنند که با این عمل طعم تلخی را به دشمنان نظام چشاندند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رسیدگی به وضع اموال در زندگی بیان کرد: همه ما مسلمانان باید در رسیدگی بیشتر به اموال و دارایی‌های خود دقت کرده و تا جایی که برای ما امکان‌پذیر باشد باید به مستمندان و محرومان کمک بیشتری کنیم.

باریک‌بین ادامه داد: در سال جدید باید کینه‌ها و کدورت‌ها را از دل زدوده و صله ارحام را در ایام نوروز به جا آوریم زیرا در احادیث و روایات به این امر مهم تأکید فراوانی شده است.

وی با تأکید بر انس بیشتر به کتاب آسمانی قرآن و نماز عنوان کرد: باید در سال جدید خواندن نماز اول وقت و انس بیشتر با قرآن در بین نسل نوجوان و جوان ما بیش از پیش گسترش یابد.

امام جمعه قزوین با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جدید برای همه مردم ایران سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد پیشرفت‌های بیشتر در تمام عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/77001/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول