اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

ملت ایران در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی پیشتاز هستند

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: ملت ایران در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیز به مانند سایر حوزه‌ها پیشتاز هستند.

ملت ایران در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی پیشتاز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار که در اولین جمعه سال 92 برگزار شد، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در یک درایت بی‌نظیر هم به موضوع انتخابات و هم اهمیت پایداری و استقامت ملت در برابر تهدیدها و تحریم‌ها در شعار سالانه تاکید کردند تا همه بدانند که امسال خلق حماسه مردمی از چه جایگاه و منزلت ارزشمندی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در خلق حماسه سیاسی ملت ایران که تجربه وافری دارند به مانند گذشته موفق و عزتمندانه در صحنه حاضر می‌باشند و به فرموده مقام معظم رهبری از صحنه انتخابات به عنوان آبروی نظام صیانتی جانانه خواهند داشت.

قیاسی خاطرنشان کرد: در خلق این حماسه آنچه مهم به نظر می‌رسد حرکت‌های مدبرانه همراه با انتخاب صحیح و گزینش درست است که خود می‌تواند اهمیت و جایگاه نظام اسلامی را اعتلایی دو چندان بخشد.

وی با بیان اینکه همه دوستداران نظام اسلامی به حضور حداکثری مردم در انتخابات امیدوار بوده و ناکامی دشمنان را پیش‌بینی می‌کنند، اضافه کرد: دشمن از چند جبهه سعی دارد در انتخابات خردادماه کارشکنی کند که نمونه آن اتهام زدن به نهادهای قانونی و برخی جبهه‌های سیاسی و فعال جامعه است که شاید از این طریق به جمهوری اسلامی ایران فشار و تهدید وارد کند.

قیاسی موضوع سلامت، امنیت و مشارکت مردم در انتخابات را سه رکن برگزاری آبرومندانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برشمرد و بیان کرد: آنچه که در این ایام و در آستانه یک رویداد سیاسی برای کشورمان مهم و ارزشمند به حساب می‌آید ضرورت رعایت اخلاق اسلامی از سوی کاندیداها و دور شدن آنها از برخی بداخلاقی‌ها و دادن شعارهای عوام‌فریبانه است که گاه هیچ جایگاه و اصالتی نیز ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار محور دوم فرمایش مقام معظم رهبری را در سال نو خلق حماسه اقتصادی اعلام کرد و یادآور شد: در این عرصه نیز ملت ایران همچنان با تکیه بر تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی حماسه‌ای جاودانه خلق می‌کنند و دشمنان را به یأس و ناامیدی واقعی می‌کشانند.

قیاسی گفت:‌ در گذر از تحریم‌های سخت دشمن پایداری ملت و تاکید بر اصول حقیقی بسیار مهم است و شایسته است همه در دوری از هرگونه بی‌تدبیری در حوزه اقتصادی عملکردی واقعی داشته باشیم.

وی ایام فاطمیه را پاس داشت و افزود: ضرورت دارد همه مردم در تقارن ایام فاطمیه با نوروز 92 حرمت این ایام ارزشمند و با فضیلت را نگه دارند و در شأن حضرت زهرا (س) به عزاداری و حضور در مساجد و تکایا اقدام کنند.

قیاسی خطبا را به بیان فضایل حضرت زهرا (س) دعوت کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بانوی با فضیلتی است که سرمایه بزرگ آن حضرت عفت و حجاب و پایبندی به اصول ولایت و قاعده حدود اسلامی است.

وی همچنین نمازگزاران را به دوری از هرگونه گناه و آلودگی و توجه به تقوا و معنویت دعوت کرد و خواست تا در سال نو با برنامه‌ریزی و توبه کارهای خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/62006/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول