اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج:

ظرفیت پذیرش 4 هزار نفر در پارک ملت را داریم / اتوبوس سنندج‌گردی فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سنندج با اشاره به در نظر گرفتن پارک ملت سنندج به عنوان مکان اصلی پذیرش مهمانان نوروزی از پذیرش شبانه 4 هزار مسافر در 140 چادر این محل خبر داد.

ظرفیت پذیرش 4 هزار نفر در پارک ملت را داریم / اتوبوس سنندج‌گردی فعال می‌شود

محمد قادرمرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام آغاز به کار فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان سنندج در پارک ملت از روز گذشته گفت: با نصب 1400 چادر ضدبارندگی در این پارک  ظرفیت پذیرش 3 تا 4 هزار مسافر نوروزی فراهم شده است.

وی با اشاره به اختصاص وسایل گرمایی به مسافران افزود: پتو به تعداد مورد نیاز تهیه شده و در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج با بیان اینکه پارک‌های این شهرستان از لحاظ موارد بهداشتی و ایمنی  آماده پذیرش مسافران هستند خاطر نشان کرد: چنانچه تعداد میهمانان بیش از ظرفیت پارک ملت باشد، پارک 28 دی آبیدر سنندج نیز با ظرفیت 50 چادر آمادگی پذیرایی از مسافران را دارد.

قادرمرزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگی بودن استان کردستان پیرامون برنامه‌های فرهنگی این ستاد در ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های موسیقی و رقص کردی به عنوان نمادی از هویت و فرهنگ این خطه، برگزاری جنگ شادی تا زمان ایام فاطمیه و پس از آن در دهه اول ایام فاطمیه برنامه‌هایی با حال و هوای این مناسبت از جمله مداحی و دف‌نوازی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج با هماهنگی سایر دستگاه‌ها انجام خواهد شد تصریح کرد: نمایشگاه مصنوعات دستی استان کردستان و برخی دیگر از استان‌های دیگر از اول فروردین ماه در پارک ملت و در محل برپایی ستاد آغاز به کار می‌کند.

به گفته وی در این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های صنایع دستی، غرفه‌هایی نیز به منظور شناساندن لباس کردی، نمازخانه، جای شارژ موبایل و خودپرداز توسط یکی از بانک‌های عامل نصب می‌شود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج همچنین از اختصاص اتوبوس سنندج گردی به مسافران نوروزی خبر داد و افزود: برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و نیاز به استفاده از خودروهای شخصی توسط مهمانان، شهرداری ترتیبی اتخاذ کرده تا مسافران به وسیله این اتوبوس از جاذبه‌های شهرستان سنندج به کمک راهنما دیدن کنند.

قادرمرزی با اعلام شماره تلفن ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سنندج اظهار کرد: شماره تماس 6664882 به صورت شبانه‌روزی در اختیار مسافران بوده و آمادگی راهنمایی آنها را دارد.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تا 15 فروردین موظف به خدمت‌رسانی به مسافران می‌باشد خاطر نشان کرد: اگر پس از این تاریخ هم میهمانانی از دیگر نقاط کشور در استان حضور داشته و نیازمند به خدمات ستاد باشند آمادگی پذیرایی کامل از آنها را داریم.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان کردستان با اشاره به روحیه و فرهنگ مهمان‌‌پذیر بودن مردم کردستان و به ویژه شهرستان سنندج از مسافران استان‌های دیگر دعوت کرد تا با سفر به سنندج از مناطق جذاب و توریستی این شهرستان دیدن کنند.

قادرمرزی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر صورت گرفته از سوی شهرداری مسافران و میهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش استان کردستان را ترک کنند.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول