اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

فشارها بر ملت ایران کاهش می‌یابد/ تا آخرین قطره خون ایستادگی می‌کنیم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: فشارها بر ملت ایران ابدی نیست و بطور حتم در آینده این فشارها کاهش پیدا می‌کند.

فشارها بر ملت ایران کاهش می‌یابد/ تا آخرین قطره خون ایستادگی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امشب در یادواره شهدای روحانی شهرستان شوشتر اظهار کرد: ایران اسلامی 35 سال است که مقابل استکبار ایستادگی کرده است و در این میان خم به ابرو نیاورده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه استکبار در مقابل ایران هیچ‌گاه به اهداف خود نرسیده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی قصد داشت با تحریم‌ها ایران را فلج کند ولی به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

خاتمی تصریح کرد: استکبار انتظار داشت تا مردم به خیابان‌ها بیایند و راهپیمایی کنند ولی در روز قدس و 22 بهمن چنان سیلی از ملت ایران خوردند که هنوز فراموش نکرده‌اند.

*مشکل امریکا اعتقادات ایران اسلامی است

وی بیان کرد: اگر دین را رها کرده بودیم و اگر دین را به دنیا فروخته بودیم در شرایط کنونی با آمریکا مشکلی نداشتیم ولی مشکل آمریکا با ایران اسلامی اعتقادات و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه ادبیات غرب مقابل ایران اسلامی تغییر کرده است، گفت: در سال‌های گذشته استکبار تنها می‌گفت به دنبال تغییر رژیم در ایران است ولی در شرایط کنونی خودشان بیان کرده‌اند که به دنبال تغییر نظام نیستند و این یعنی به نتیجه رسیدن مقاومت‌های ملت ایران که باعث افتخار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: بر اساس آمار‌های موجود حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال دو تا سه برابر سال‌های گذشته بوده است و نخستین تاثیر این حضور تغییر لحن استکبار در مذاکرات 5+1 بود.

خاتمی تاکید کرد: ایران با این حضور ملت دست برتر مذاکرات را در اختیار دارد و استکبار نمی‌تواند به ایران حرف خود را تحمیل کند زیرا مردم در عرصه حضور دارند.

*دشمن به دنبال القای بی‌طرفی در روحانیت است

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمن به دنبال این است که القا کند روحانیت در صورتی که در مسائل روز بی‌طرف باشد محترم است ولی اصلا چنین نیست، روحانی باید در عرصه حاضر باشد و از حکومت دینی دفاع کند.

وی اضافه کرد: باید از دینی که به میدان آمده است حمایت کنیم، زیرا ایران نخستین کشوری است که مسئولانش اسلام را به صورت اکمل دارند.

خاتمی در پایان اظهار کرد: قانون اساسی ایران اسلامی بر اساس اسلام نوشته و بر اساس نظر 50 مجتهد تدوین و 90 روز برای نگارش آن مباحثه سنگین فقهی و حقوقی انجام شده است و این افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/72006/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول