اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله واعظ ‌طبسی:

ملت ایران با توجه به رهنمود‌های رهبری امسال نیز حماسه می‌آفرینند

نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان گفت: ملت ایران در سال «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» نیز همچون گذشته در تمام حوزه‌ها حماسه می‌آفرینند.

ملت ایران با توجه به رهنمود‌های رهبری امسال نیز حماسه می‌آفرینند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ طبسی دقایقی پیش در جمع زائران و مجاوران بارگاه رضوی پیش از سخنرانی مقام معظم رهبری اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که بار دیگر در آغاز سال جدید در جوار حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) توفیق زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی را داریم.

وی افزود: امیدواریم امسال نیز همچون‌ سال‌های گذشته از هدایت امام جامعه اسلامی‌مان استفاده کنیم و همان سیاست‌ها و تدابیری که ایشان می‌فرمایند و تبیین می‌کنند را پیش گیریم.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر حماسه‌‌آفرینی ملت ایران در 22 بهمن 91 بیان کرد:‌ ملت ما همواره حماسه‌های بزرگی آفریده است در زمینه مسائل اجتماعی، سیاسی و ... امسال نیز که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان «حماسه سیاسی حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است نیز به یاری خدا ملت ایران چه در حوزه اقتصادی و چه در عرصه سیاست حماسه خواهند آفرید.

وی تأکید کرد: همانگونه که در 22 بهمن 91 نیز ملت در حرکتی بسیار شکوهمند و در آن راهپیمایی بزرگ پیام خود را به جهانیان رساندند و پیام بیعت با رهبری، پایداری و ایستادگی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام جهان طنین‌انداز شد.

آیت‌الله واعظ طبسی در خاتمه گفت: با همین اهداف و برنامه‌ریزی در سال جاری نیز به یاری خداوند همه مشکلات با تلاش این مردم و ارشادهای مقام معظم رهبری حل خواهد شد.

گفتنی است عاشقان ولایت در حال حاضر شعار صلی علی محمد بوی خمینی آمد و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده سر می‌دهند.

انتهای پیام/70003/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول