اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

ملت ایران سال توام با نشاط سیاسی پیش‌رو دارند

امام جمعه بوکان گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی سالی توام با نشاط و تعالی سیاسی پیش‌رو دارند زیرا در ماه‌های پیش‌رو انتخابات‌های سرنوشت‌سازی برپا می‌شود.

ملت ایران سال توام با نشاط سیاسی پیش‌رو دارند

ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت ،اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در سال جاری نسبت به برپایی انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دو‌ره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا اهتمام می‌کنند بنابراین در سال 92 کشورمان از نظر سیاسی به رشد و بالندگی می‌رسد.

وی با بیان اینکه ملت کشور ما شرکت کردن در انتخابات را برای خود یک فریضه دینی و وظیفه اجتماعی می‌دانند، افزود: این باور در یکایک افراد جامعه وجود دارد که با حضور در حوزه‌های انتخابیه و از طریق دادن رای دشمنان خود را مایوس کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کنند بنابراین در این راستا گام برداشته و دیگران را به این امر ترغیب می‌کنند.

خلیفه‌زاده با اشاره به اینکه ملت نسبت به سرنوشت کشورشان حساسیت لازم را دارند، خاطرنشان کرد: ملت ما به درجه‌ای از رشد و بلوغ سیاسی رسیده‌اند که در برابر تحولات داخلی کشورمان از خود حساسیت نشان می‌دهند و برای اینکه بهترین سرنوشت برای ایران اسلامی رقم بخورد از شرکت در انتخابات دریغ نمی‌کنند.

وی سال 92 را توام با سعادت و بالندگی برای ایران اسلامی دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری در نخستین لحظه‌‌های تحویل سال و سپس در مشهد نسبت به تشریح نکات کلیدی و تعیین راهبرد مبادرت کرده، در ارتباط با چگونگی تحقق یافتن حماسه سیاسی و اقتصادی، مردم و مسئولان را ارشاد کردند لیکن اگر همه نکات مورد توجه قرار گیرد سالی توام با خیر و برکت پیش‌روی ملت‌مان قرار می‌گیرد.

امام جمعه بوکان بر لزوم نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبری تاکید کرد و افزود: چنانچه ملت‌مان مشابه سال‌های گذشته در راستای تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌هان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گام بردارند به طور قطع دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عقب‌نشینی کرده و تسلیم اراده و همدلی ملت ما می‌شوند.

انتهای پیام/61002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول