اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

بیانات رهبری «اقتدار ملی» را به ملت ایران هدیه داد

امام جمعه کاشان گفت: بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری و پاسخ کوبنده ایشان به تهدیدهای دشمن علیه ملت ایران موجب تقویت اقتدار ملی شد.

بیانات رهبری «اقتدار ملی» را به ملت ایران هدیه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آستان مقدس رضوی اظهار داشت: سخنرانی عزت‌آفرین مقام معظم رهبری علاوه بر آنکه پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدهای توخالی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلستان و سایر متحدان جبهه استکبار بود موجب افزایش غرور و اقتدار ملی ملت ایران شد.

وی با اشاره به اظهار نظر یکی از سیاستمداران غربی مبنی بر انتظار برای شنیدن سخنرانی نوروزی رهبری ایران ادامه داد: جای تأسف است در حالی که دولتمردان غربی حساب ویژه‌ای روی پیام‌ها و بیانات مقام معظم رهبری باز می‌کنند اما مخاطبان این پیام‌ها در کشور از آموزه‌ها و مفاهیم ارزشمند فرمایشات معظم‌له غافل هستند.

امام جمعه کاشان به برخی از فرازهای بیانات معظم‌له در مشهد مقدس نیز اشاره کرد و افزود: آمریکا دشمن اصلی مردم ایران، نقش‌آفرینی انگلستان در کنار ایالات متحده، قرارگیری فرانسه بر اساس سیاست‌های دولتمردان این کشور در جبهه دشمنان ملت ایران، با خاک یکسان شدن تلاویو و حیفا در صورت تحقق تهدید به حمله برخی از نکات مطرح شده در بیانات معظم‌له در حرم رضوی بود.

به گفته وی تشدید تحریم‌های نفتی و اقتصادی برای انزوا و مأیوس کردن ملت ایران، پاسخ کوبنده مردم به توطئه‌های استکبار در 22 بهمن، نقش قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی در پیروزی فلسطینی‌ها در جنگ هشت روزه و افزایش دستاوردهای علمی و پژوهشی جوانان ایران اسلامی پس از تشدید تحریم‌های دشمن از دیگر فرازهای بیانات مقام معظم رهبری در جوار محضر امام هشتم شیعیان بود.  

نمازی همچنین به برخی از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون موضوع انتخابات پرداخت و گفت: لزوم گسترش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده، شرکت همه جریان‌ها و سلایق متعلق به نظام در عرصه انتخابات، صحیح نبودن اعلام حسن نظر رهبری نسبت به کاندیدایی خاص، تسلیم قانون بودن در انتخابات و حتی عرصه‌هایی دیگر و انتخاب فرد اصلح حائز امتیازهای موجود و فاقد ضعف‌های کنونی از مهمترین فرازهای سخنان معظم‌له در مورد انتخابات پیش رو بود.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌ها به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» اشاره و تصریح کرد: کاربرد واژه «حماسه» که در لغت به معنای شدت، مقاومت، سرسختی و شجاعت آمده حاکی از آن است که مسئولان باید در همه مسئولیت‌ها جدی و در برابر توطئه‌ها سرسخت باشند و تحت تأثیر جوسازی‌ها قرار نگیرند.

نمازی سال 92 را بر اساس پیام نوروزی مقام معظم رهبری سال آماده‌باش برای مسئولان در همه عرصه‌ها به خصوص در بخش‌های سیاست و اقتصاد قلمداد کرد و از مسئولان خواست برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود را در این راستا تنظیم کنند.

وی همچنین درگذشت حجت‌الاسلام ابوالفضل اسماعیلی مدیر حوزه‌های علمیه منطقه کاشان، آران و بیدگل، قمصر و برزک را تسلیت گفت و از خدای منان برای وی علو درجات را مسئلت کرد.

انتهای پیام/63009/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول